Zakupy spożywcze online z dostawą do domu
Kod pocztowy
Mój koszyk
0,00 zł
KategorieKategorie sklepu
Rabatówka
Promocje
Nowości
Kupony rabatowe
Dla Biura
Informacje o dostawieMetody płatności
Warzywa i owoceNabiał, jaja, seryMięso i wędlinyRyby i owoce morzaBIOVegeAlkoholPiekarnia, cukierniaMrożoneSpożywczeSłodycze i przekąskiBakalie, pestki, ziarnaKawa, herbata i kakaoNapojeDzieckoPomysły na prezentArtykuły biuroweDrogeriaŚrodki czystości, chemiaDla zwierzątDom, Ogród, AutoZdrowie

Nowe zgłoszenie

Opisz proszę swój problem. Nasz dział wsparcia skontaktuje się z Tobą możliwie szybko.

Pomoc FriscoCzęste pytania KlientówAsortyment sklepu

Zamówienie owoców i warzyw bez względu na ich kraj pochodzenia

W przypadku owoców i warzyw, możliwa jest sytuacja, w której wybrany przez Ciebie produkt z danego kraju pochodzenia nie będzie już dostępny w momencie realizacji zamówienia. Ma na to wpływ m.in. sezonowość produktów czy czynniki zewnętrzne, których często nie jesteśmy w stanie przewidzieć przed rozpoczęciem procesu realizacji złożonego przez Ciebie zamówienia.

Zawsze dokładamy najwyższej staranności, aby klient otrzymał kompletne zamówienie w jak najkrótszym terminie. Wiemy również, że dla wielu naszych klientów kraj pochodzenia niektórych produktów może nie odgrywać istotnej roli przy składaniu zamówienia. Z tego względu wprowadziliśmy możliwość dokonania wyboru w tym zakresie. W procesie składania zamówienia znajdziesz specjalny checkbox, za pomocą którego możesz nas poinformować, że chcesz, abyśmy w przypadku niedostępności produktu pochodzącego z kraju wskazanego na karcie produktu w chwili składania zamówienia, zastąpili go takim samym produktem pochodzącym z innego kraju. Będzie to pełnowartościowy produkt o takich samych właściwościach i przeznaczeniu, lecz pochodzący z innego kraju. Wybór takiej opcji nie będzie się wiązać z jakimikolwiek dodatkowymi kosztami lub zmianą ceny.

Przykład: w chwili składania zamówienia cytryny były oznaczone jako pochodzące z Hiszpanii, a dostarczone cytryny, które były dostępne w dniu dostawy, pochodzą z Włoch.

Jeżeli nie chcesz, abyśmy dostarczyli Ci produkt z innego kraju pochodzenia, wystarczy, że nie zaznaczysz checkboxa w procesie składania zamówienia. W takim przypadku, w sytuacji niedostępności produktu z danego kraju pochodzenia realizacja zamówienia w zakresie tego produktu może nie być możliwa.  Jeżeli opłaciłeś już zakupy, odpowiednia kwota zostanie Ci niezwłocznie zwrócona wedle Twojego wyboru: na Twoje saldo Frisco.pl na poczet przyszłych zamówień lub na rachunek płatniczy, z którego dokonałeś płatności / w sposób odpowiadający dokonanej przez Ciebie płatności Ze szczegółowymi zasadami dot. zwrotów możesz zapoznać się tutaj: [https://www.frisco.pl/stn,pomoc/page,topic/id,212704429]

 

Twój wybór będzie domyślnie zapamiętany dla kolejnych zamówień, jednak w każdym czasie możesz go w prosty sposób zmienić w trakcie składania nowego zamówienia.

Satysfakcja naszych klientów jest dla nas najważniejsza. Jeśli z jakiegokolwiek powodu będziesz niezadowolony z otrzymanych produktów, poinformuj nas o tym.  Szczegółowe informacje dotyczące procesu składania i rozpatrywania reklamacji we Frisco, znajdziesz tutaj.

Dostawa

  • Koszt i obszar dostawy
  • Metody Płatności
  • Terminy dostawy
  • Reklamacje i zwroty

Oferta

  • Gazetka Frisco
  • Nowości
  • Promocje
  • Bestsellery
  • Nasze marki

O Frisco

  • Poznaj nas
  • KDR
  • Frisco Friends
  • Aktualności
  • Kontakt dla mediów
  • Praca
  • Opinie

Informacje

  • Pomoc
  • Dane firmy
  • Regulaminy
  • Polityka prywatności i cookies

Gdzie jesteśmy

  • Warszawa
  • Kraków
  • Poznań
  • Katowice
  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Gdynia
  • Sopot

Kontakt

bok@frisco.pl

(+ 48) 22 331 50 00

pon. - pt. 7.00 - 22.00

sob. - niedz. 8.00 - 21.00

Obserwuj nas

Zmień język

Polski - PL
English - EN
Pobierz z Google PlayPobierz w App Store