Zakupy spożywcze online z dostawą do domu
Kod pocztowy
Mój koszyk
0,00 zł
KategorieKategorie sklepu
Rabatówka
Promocje
Nowości
Kupony rabatowe
Dla Biura
Informacje o dostawieMetody płatności
Warzywa i owoceNabiał, jaja, seryMięso i wędlinyRyby i owoce morzaBIOVegeAlkoholPiekarnia, cukierniaMrożoneSpożywczeSłodycze i przekąskiBakalie, pestki, ziarnaKawa, herbata i kakaoNapojeDzieckoPomysły na prezentArtykuły biuroweDrogeriaŚrodki czystości, chemiaDla zwierzątDom, Ogród, AutoZdrowie

Nowe zgłoszenie

Opisz proszę swój problem. Nasz dział wsparcia skontaktuje się z Tobą możliwie szybko.

Pomoc FriscoCzęste pytania KlientówDostawa zamówienia

Co się stanie, gdy nie odbiorę zamówienia?

Jeśli nie będzie Cię w domu, gdy przyjedzie nasz kierowca, spróbujemy zadzwonić do Ciebie. Jeśli się nie dodzwonimy, będziemy kontaktować się z Tobą mailowo. Nie gwarantujemy jednak, że kierowca będzie mógł wrócić jeszcze tego samego dnia.

Jeśli możesz uprzedzić nas o swej nieobecności skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta:

- bok@frisco.pl
- (+ 48) 22 331 50 00
- poprzez nasz czat znajdujący się na stronie.

W przypadku dostawy przesyłką kurierską firma DPD/InPost będzie próbowała dostarczyć przesyłkę dwa razy, jeśli będzie to niemożliwe zostanie ona odesłana do Frisco.pl.

Dostawa

  • Koszt i obszar dostawy
  • Metody Płatności
  • Terminy dostawy
  • Reklamacje i zwroty

Oferta

  • Gazetka Frisco
  • Nowości
  • Promocje
  • Bestsellery
  • Nasze marki

O Frisco

  • Poznaj nas
  • KDR
  • Frisco Friends
  • Aktualności
  • Kontakt dla mediów
  • Praca
  • Opinie

Informacje

  • Pomoc
  • Dane firmy
  • Regulaminy
  • Polityka prywatności i cookies

Gdzie jesteśmy

  • Warszawa
  • Kraków
  • Poznań
  • Katowice
  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Gdynia
  • Sopot

Kontakt

bok@frisco.pl

(+ 48) 22 331 50 00

pon. - pt. 7.00 - 22.00

sob. - niedz. 8.00 - 21.00

Obserwuj nas

Zmień język

Polski - PL
English - EN
Pobierz z Google PlayPobierz w App Store