Zakupy spożywcze online z dostawą do domu
Kod pocztowy
Mój koszyk
0,00 zł
KategorieKategorie sklepu
Rabatówka
Promocje
Nowości
Kupony rabatowe
Dla Biura
Informacje o dostawieMetody płatności
Warzywa i owoceNabiał, jaja, seryMięso i wędlinyRyby i owoce morzaBIOVegeAlkoholPiekarnia, cukierniaMrożoneSpożywczeSłodycze i przekąskiBakalie, pestki, ziarnaKawa, herbata i kakaoNapojeDzieckoPomysły na prezentArtykuły biuroweDrogeriaŚrodki czystości, chemiaDla zwierzątDom, Ogród, AutoZdrowie

Nowe zgłoszenie

Opisz proszę swój problem. Nasz dział wsparcia skontaktuje się z Tobą możliwie szybko.

Pomoc FriscoCzęste pytania KlientówReklamacje i zwroty

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Reklamacje możesz zgłosić:

  • mailem na adres bok@frisco.pl,
  • wysyłając uzupełniony formularz znajdujący się na naszej stronie ''Napisz do nas'',
  • telefonicznie pod numerem 22 331 50 00, 
  • chatem znajdującym się na naszej stronie, 
  • wysyłając wiadomość poprzez messengera.

W treści zgłoszenia przesłanego drogą elektroniczną należy umieścić numer zamówienia lub numer faktury oraz zdjęcie reklamowanego produktu (umożliwi nam to poprawę jakości oferowanych usług). 

Prosimy również o wskazanie czy zwrot należności preferowaliby Państwo otrzymać na saldo w sklepie do wykorzystania w kolejnych zakupach czy na numer rachunku. 

Dostawa

  • Koszt i obszar dostawy
  • Metody Płatności
  • Terminy dostawy
  • Reklamacje i zwroty

Oferta

  • Gazetka Frisco
  • Nowości
  • Promocje
  • Bestsellery
  • Nasze marki

O Frisco

  • Poznaj nas
  • KDR
  • Frisco Friends
  • Aktualności
  • Kontakt dla mediów
  • Praca
  • Opinie

Informacje

  • Pomoc
  • Dane firmy
  • Regulaminy
  • Polityka prywatności i cookies

Gdzie jesteśmy

  • Warszawa
  • Kraków
  • Poznań
  • Katowice
  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Gdynia
  • Sopot

Kontakt

bok@frisco.pl

(+ 48) 22 331 50 00

pon. - pt. 7.00 - 22.00

sob. - niedz. 8.00 - 21.00

Obserwuj nas

Zmień język

Polski - PL
English - EN
Pobierz z Google PlayPobierz w App Store