Zakupy spożywcze online z dostawą do domu
Kod pocztowy
Mój koszyk
0,00 zł
KategorieKategorie sklepu
Rabatówka
Promocje
Nowości
Kupony rabatowe
Dla Biura
Informacje o dostawieMetody płatności
Warzywa i owoceNabiał, jaja, seryMięso i wędlinyRyby i owoce morzaBIOVegeAlkoholPiekarnia, cukierniaMrożoneSpożywczeSłodycze i przekąskiBakalie, pestki, ziarnaKawa, herbata i kakaoNapojeDzieckoPomysły na prezentArtykuły biuroweDrogeriaŚrodki czystości, chemiaDla zwierzątDom, Ogród, AutoZdrowie

Nowe zgłoszenie

Opisz proszę swój problem. Nasz dział wsparcia skontaktuje się z Tobą możliwie szybko.

Pomoc FriscoPierwsze zakupyMiejsce, czas i koszt dostawy

Czy zakupy są wnoszone, jeśli w budynku nie ma windy lub jest zepsuta?

Dostarczamy zakupy bezpośrednio pod drzwi Twojego mieszkania, również w budynkach bez windy. Nasi kierowcy zazwyczaj wnoszą zakupy nawet na wyższe piętra, aby cały proces był jak najwygodniejszy dla Klienta.

Jeśli winda jest zepsuta lub niedostępna, a wniesienie zakupów na wyższe piętro może być utrudnione, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Przekażemy wtedy tę informację do działu logistyki, aby odpowiednio przygotować kierowcę lub zaproponować zmianę terminu dostawy.

Zależy nam, aby dostawa przebiegała jak najwygodniej dla Ciebie, dlatego chętnie pomożemy znaleźć najlepsze rozwiązanie.

Dostawa

  • Koszt i obszar dostawy
  • Metody Płatności
  • Terminy dostawy
  • Reklamacje i zwroty

Oferta

  • Gazetka Frisco
  • Nowości
  • Promocje
  • Bestsellery
  • Nasze marki

O Frisco

  • Poznaj nas
  • KDR
  • Frisco Friends
  • Aktualności
  • Kontakt dla mediów
  • Praca
  • Opinie

Informacje

  • Pomoc
  • Dane firmy
  • Regulaminy
  • Polityka prywatności i cookies

Gdzie jesteśmy

  • Warszawa
  • Kraków
  • Poznań
  • Katowice
  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Gdynia
  • Sopot

Kontakt

bok@frisco.pl

(+ 48) 22 331 50 00

pon. - pt. 7.00 - 22.00

sob. - niedz. 8.00 - 21.00

Obserwuj nas

Zmień język

Polski - PL
English - EN
Pobierz z Google PlayPobierz w App Store