Nie ma możliwości połączenia konta prywatnego i firmowego, ponieważ każde z nich funkcjonuje jako osobny profil z indywidualną historią zamówień, danymi i metodami płatności.
Możesz jednak korzystać z konta prywatnego i otrzymywać faktury wystawione na dane firmowe. W tym celu w koszyku na stronie, w kroku trzecim, należy zaznaczyć okienko „Oświadczam, że dokonuję zakupów jako podmiot gospodarczy”, a w aplikacji mobilnej w kroku drugim.
Po jego zaznaczeniu pojawi się formularz do wpisania danych firmy oraz opcja „Pobierz dane firmy”, która umożliwia szybkie uzupełnienie danych na podstawie numeru NIP.
Jeśli nie posiadasz numeru NIP, dane należy wprowadzić ręcznie.
Pamiętaj jednak, że opcja płatności odroczonej (z terminem) dostępna jest wyłącznie dla Klientów biznesowych zarejestrowanych jako firma w systemie Frisco.
Uwaga: płatność z odroczonym terminem dostępna jest wyłącznie dla Klientów biznesowych posiadających zarejestrowane konto firmowe w systemie Frisco. Jeśli chcesz korzystać z tej formy płatności, zalecamy założenie odrębnego konta firmowego lub kontakt mailowy pod adresem biznes@frisco.pl.