Zakupy spożywcze online z dostawą do domu
Kod pocztowy
Mój koszyk
0,00 zł
KategorieKategorie sklepu
Rabatówka
Promocje
Nowości
Kupony rabatowe
Dla Biura
Informacje o dostawieMetody płatności
Warzywa i owoceNabiał, jaja, seryMięso i wędlinyRyby i owoce morzaBIOVegeAlkoholPiekarnia, cukierniaMrożoneSpożywczeSłodycze i przekąskiBakalie, pestki, ziarnaKawa, herbata i kakaoNapojeDzieckoPomysły na prezentArtykuły biuroweDrogeriaŚrodki czystości, chemiaDla zwierzątDom, Ogród, AutoZdrowie
Informacje prasowe
Informacje korporacyjne
  • Dbamy o bezpieczeństwo naszych Klientów2020-03-10
  • Frisco.pl w walce o godne warunki dla kurczaków brojlerów2019-09-23
  • Frisco.pl zobowiązuje się do redukcji plastiku o 50 proc. do końca 2020 roku2019-04-11
  • Frisco Spółka Akcyjna - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl wycofuje ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego2017-09-01
  • Coraz więcej Polaków robi zakupy spożywcze przez Internet2017-08-01
  • Blisko połowa Polaków kojarzy Święta z tłokiem i kolejkami w sklepach2016-12-19
  • Frisco.pl nagrodzone za przełamanie nieufności2016-11-22
  • Frisco.pl z dużym tempem wzrostu2016-10-20
  • Blisko połowa Polaków to multitaskerzy2016-10-10
  • Zakupy spożywcze w sieci w pierwszej połowie 20162016-08-24
  • Zaradna mama w świecie nowych technologii2016-08-09
  • Frisco.pl najtańszym supermarketem w sieci2016-08-01
  • Polacy chcieliby mieć więcej czasu dla rodziny2016-06-29
  • 5 rzeczy, których już nigdy nie musisz robić2016-06-08
  • Eko Wielkanoc z roku na rok coraz bardziej modna2016-03-18
  • Frisco.pl przełamuje bariery dotyczące zakupów w sieci2015-11-26
  • Spożywcze e-zakupy wiosną coraz bardziej fit2015-05-06
  • Jakie kuchnie świata preferują e-klienci?2015-03-03
  • Przedświąteczna kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-12-05
  • Frisco.pl jako pierwszy polski e-supermarket z beaconami2014-12-04
  • Eurocash inwestuje we Frisco.pl2014-12-02
  • Saturn i Frisco.pl po raz kolejny ze wspólną kampanią2014-10-10
  • Frisco Vany napędzają sprzedaż2014-09-16
  • Kinga Paruzel i jej "Nie... zwykła kuchnia"2014-09-08
  • Wirtualny sklep Frisco.pl powraca, tym razem na ulice Warszawy2014-06-16
  • Startuje kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-06-12
  • Wielkanocny stół warszawiaka2014-04-10
  • Internetowe Frisco z nową kampanią w metrze2014-04-02
  • Wigilia u rodziców najpopularniejsza wśród internautów2013-12-17
  • Ruszył pierwszy w Polsce wirtualny sklep w metrze2013-11-05
  • Rośnie sprzedaż produktów ekologicznych w Internecie2013-08-22
  • Warszawiacy na spożywczych e-zakupach2013-07-09
  • Frisco.pl wprowadza program „Frisco Okazja”2013-06-12
  • Kobiety coraz częściej wybierają zakupy w e-supermarketach2013-05-15
  • Grillowanie z internetu już w weekend majowy2013-04-24
  • Frisco.pl startuje z kampanią porównawczą do Tesco2013-03-25
  • Wielkanocne e-jajko coraz bardziej popularne2013-03-21
  • Biuro prasowekontakt
  • Pobierz logotyp

Wielkanocne e-jajko coraz bardziej popularne

Dodano 2013-03-21

Ponad dwa razy więcej osób niż rok wcześniej zamierza w tym roku zrobić wielkanocne zakupy w Internecie – wynika z ankiety przeprowadzonej przez e-delikatesy Frisco.pl. Co istotne, aż 65% osób kupujących produkty spożywcze w sieci wybiera jaja od kur korzystających z wolnego wybiegu, w tym co czwarty internauta nabywa jaja ekologiczne. Najtańsze jaja, pochodzące od kur z chowu klatkowego, kupuje rzadziej niż co piaty klient.

- Wiele osób chce kupować jaja wartościowe odżywczo i pochodzące od szczęśliwych kur. Dostęp do nich bywa jednak ograniczony, bo sklepy stacjonarne, zwłaszcza te mniejsze osiedlowe sklepiki, nie zawsze mają asortyment zapewniający odpowiedni wybór. Rozwiązaniem są zakupy spożywcze przez Internet, gdzie można łatwo porównać i kupić świeże jaja różnego typu z dostawą do domu. Wielkanoc, kiedy je się dużo jaj, jest dobrą okazją, by dokonać świadomego wyboru w tym zakresie – komentuje Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl, jednego z największych i najdłużej działających spożywczych e-sklepów.

Kurze jaja to najczęściej kupowany produkt z listy wielkanocnych zakupów. W większości koszyków przedświątecznych znajduje się też chleb pszenno-żytni, biała kiełbasa, majonez, chrzan tarty, ser twarogowy, żurek lub barszcz biały, czekolada mleczna, ptasie mleczko. Przedświąteczny szczyt zakupowy we Frisco.pl zaczyna się od poniedziałku przypadającego po Niedzieli Palmowej i trwa do Wielkiej Soboty.

- Jesteśmy technicznie i logistycznie przygotowani do obsługi ponad 600 zamówień dziennie. Dbamy, aby klient otrzymał zakupy zgodnie z wybranym terminem, z dokładnością co do godziny niezależnie, czy jest to leniwy wakacyjny tydzień, czy szczyt zakupów przedświątecznych. Dla naszych klientów kluczowa jest również kompletność dostarczonych zamówień, a Frisco.pl jako jedyne e-delikatesy w Polsce korzysta z własnego magazynu i sortera artykułów, co skutkuje pełną zgodnością realizacji zamówionych produktów. Na bieżąco monitorujemy kalendarz i liczbę rezerwacji, do tego dostosowujemy liczbę samochodów i kierowców obsługujących klientów. Dzięki elastycznemu zarządzaniu zasobami możemy natychmiast reagować na wzrost zamówień. Jest to jeden z czynników, który wyróżnia nas na tle konkurencji. Co istotne, u nas klienci nie muszą długo czekać na swoje zakupy, bo realizujemy dostawy nawet w opcji ‘na dziś’ – dodaje Grzegorz Bielecki.

Zamówienia we Frisco.pl można składać przez całą dobę, a kurierzy rozwożą je od poniedziałku do soboty, od 7 rano do godziny 23. Terminarz Frisco.pl jest podzielony na jednogodzinne przedziały. Za zakupy można zapłacić przelewem albo przy odbiorze.

Ankieta dotycząca planów robienia zakupów wielkanocnych w Internecie została przeprowadzona wśród 863 klientów Frisco.pl w dniach 15-20.03.2013. Informacje na temat struktury sprzedaży jaj w Internecie ze względu na sposób chowu kur zostały przedstawione na podstawie blisko 16 tysięcy koszyków zakupowych zrealizowanych przez Frisco.pl w okresie 1.01.2013-17.03.2013.

Dostawa

  • Koszt i obszar dostawy
  • Metody Płatności
  • Terminy dostawy
  • Reklamacje i zwroty

Oferta

  • Gazetka Frisco
  • Nowości
  • Promocje
  • Bestsellery
  • Nasze marki

O Frisco

  • Poznaj nas
  • KDR
  • Frisco Friends
  • Aktualności
  • Kontakt dla mediów
  • Praca
  • Opinie

Informacje

  • Pomoc
  • Dane firmy
  • Regulaminy
  • Polityka prywatności i cookies

Gdzie jesteśmy

  • Warszawa
  • Kraków
  • Poznań
  • Katowice
  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Gdynia
  • Sopot

Kontakt

bok@frisco.pl

(+ 48) 22 331 50 00

pon. - pt. 7.00 - 22.00

sob. - niedz. 8.00 - 21.00

Obserwuj nas

Zmień język

Polski - PL
English - EN
Pobierz z Google PlayPobierz w App Store