Zakupy spożywcze online z dostawą do domu
Kod pocztowy
Mój koszyk
0,00 zł
KategorieKategorie sklepu
Rabatówka
Promocje
Nowości
Kupony rabatowe
Dla Biura
Informacje o dostawieMetody płatności
Warzywa i owoceNabiał, jaja, seryMięso i wędlinyRyby i owoce morzaBIOVegeAlkoholPiekarnia, cukierniaMrożoneSpożywczeSłodycze i przekąskiBakalie, pestki, ziarnaKawa, herbata i kakaoNapojeDzieckoPomysły na prezentArtykuły biuroweDrogeriaŚrodki czystości, chemiaDla zwierzątDom, Ogród, AutoZdrowie
Informacje prasowe
Informacje korporacyjne
  • Dbamy o bezpieczeństwo naszych Klientów2020-03-10
  • Frisco.pl w walce o godne warunki dla kurczaków brojlerów2019-09-23
  • Frisco.pl zobowiązuje się do redukcji plastiku o 50 proc. do końca 2020 roku2019-04-11
  • Frisco Spółka Akcyjna - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl wycofuje ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego2017-09-01
  • Coraz więcej Polaków robi zakupy spożywcze przez Internet2017-08-01
  • Blisko połowa Polaków kojarzy Święta z tłokiem i kolejkami w sklepach2016-12-19
  • Frisco.pl nagrodzone za przełamanie nieufności2016-11-22
  • Frisco.pl z dużym tempem wzrostu2016-10-20
  • Blisko połowa Polaków to multitaskerzy2016-10-10
  • Zakupy spożywcze w sieci w pierwszej połowie 20162016-08-24
  • Zaradna mama w świecie nowych technologii2016-08-09
  • Frisco.pl najtańszym supermarketem w sieci2016-08-01
  • Polacy chcieliby mieć więcej czasu dla rodziny2016-06-29
  • 5 rzeczy, których już nigdy nie musisz robić2016-06-08
  • Eko Wielkanoc z roku na rok coraz bardziej modna2016-03-18
  • Frisco.pl przełamuje bariery dotyczące zakupów w sieci2015-11-26
  • Spożywcze e-zakupy wiosną coraz bardziej fit2015-05-06
  • Jakie kuchnie świata preferują e-klienci?2015-03-03
  • Przedświąteczna kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-12-05
  • Frisco.pl jako pierwszy polski e-supermarket z beaconami2014-12-04
  • Eurocash inwestuje we Frisco.pl2014-12-02
  • Saturn i Frisco.pl po raz kolejny ze wspólną kampanią2014-10-10
  • Frisco Vany napędzają sprzedaż2014-09-16
  • Kinga Paruzel i jej "Nie... zwykła kuchnia"2014-09-08
  • Wirtualny sklep Frisco.pl powraca, tym razem na ulice Warszawy2014-06-16
  • Startuje kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-06-12
  • Wielkanocny stół warszawiaka2014-04-10
  • Internetowe Frisco z nową kampanią w metrze2014-04-02
  • Wigilia u rodziców najpopularniejsza wśród internautów2013-12-17
  • Ruszył pierwszy w Polsce wirtualny sklep w metrze2013-11-05
  • Rośnie sprzedaż produktów ekologicznych w Internecie2013-08-22
  • Warszawiacy na spożywczych e-zakupach2013-07-09
  • Frisco.pl wprowadza program „Frisco Okazja”2013-06-12
  • Kobiety coraz częściej wybierają zakupy w e-supermarketach2013-05-15
  • Grillowanie z internetu już w weekend majowy2013-04-24
  • Frisco.pl startuje z kampanią porównawczą do Tesco2013-03-25
  • Wielkanocne e-jajko coraz bardziej popularne2013-03-21
  • Biuro prasowekontakt
  • Pobierz logotyp

Rośnie sprzedaż produktów ekologicznych w Internecie

Dodano 2013-08-22

Klienci e-marketów coraz częściej decydują się na zamawianie produktów ekologicznych. Liczba osób kupujących w sieci zdrową żywność, napoje, naturalne środki czystości, kosmetyki i wyroby przeznaczone dla dzieci jest aż o 84% większa niż rok temu – wynika z danych zebranych przez e-supermarket Frisco.pl. Obecnie produkty organiczne znajdują się już niemal w połowie wszystkich koszyków e-konsumentów i stanowią blisko 10% ich wartości. Ponadto, co trzecia osoba kupująca produkty ekologiczne to mężczyzna.

- Wyniki badania pokazują, że Polacy przywiązują coraz większą wagę do tego, co jedzą. Zaobserwowaliśmy, że w tym roku liczba zamówień zawierających ekologiczne towary zwiększyła się w pierwszym półroczu roku o 56% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Klienci coraz chętniej sięgają po artykuły organiczne i to nas nie dziwi. W końcu nierzadko mają one ceny zbliżone do zwykłych produktów, ich walory smakowe są przecież nieporównywalnie lepsze, a co najważniejsze takie artykuły są po prostu zdrowsze. Poza tym wybór naturalnych wyrobów stale rośnie. W naszym sklepie obejmuje on już około tysiąca pozycji asortymentowych i wciąż się rozszerza – mówi Grzegorz Bielecki, prezes internetowego sklepu Frisco.pl, nagrodzonego na Organic Marketing Forum w kategorii „Supermarkety z ofertą żywności eko”.

Z analizy Frisco.pl wynika, że wśród artykułów ekologicznych największą popularnością cieszą się warzywa i owoce – stanowią one niemal jedną trzecią wszystkich organicznych towarów kupowanych w sieci. Na drugim miejscu plasują się stuprocentowo naturalne soki (w tym również te pochodzące z produkcji kwaszonek) oraz inne napoje - na czele z produktami orkiszowymi i zdrowymi napojami orzeźwiającymi. Klienci często wybierają też wyroby zbożowe oraz ekologiczne słodycze, wśród których najczęściej kupują różnego typu czekolady. Jednak eko nie musi być tylko żywność – w segmencie BIO znaleźć można również stworzone wyłącznie z naturalnych składników kosmetyki, a nawet organiczne środki czystości.

Co ciekawe, nie tylko kobiety wpisują się w ekologiczny trend. We Frisco.pl liczba mężczyzn składających zamówienia zawierające towary organiczne zwiększyła się o ponad 80% w stosunku do poprzedniego roku i dziś panowie stanowią aż jedną trzecią wszystkich konsumentów kupujących naturalne artykuły.

- Stereotyp mężczyzny mającego wiecznie pustą lodówkę to już przeszłość. Coraz więcej naszych eko-klientów to właśnie panowie. Oni również przywiązują dużą wagę do jakości produktów w ich koszykach zakupowych. Trafia do nich coraz więcej zamówień zawierających hodowane naturalnymi metodami warzywa, owoce i świeże zioła oraz inne organiczne wyroby najwyższej jakości – zauważa Grzegorz Bielecki z Frisco.pl.

Internetowe supermarkety mające w swojej ofercie szeroką gamę produktów ekologicznych stają się coraz silniejszymi konkurentami dla sklepów wyspecjalizowanych w sprzedaży zdrowej żywności. Na korzyść e-sklepów takich jak Frisco.pl przemawia fakt, że klienci oprócz oferty z segmentu BIO mogą bez konieczności wychodzenia z domu zakupić od razu towary z różnych innych grup asortymentowych. Dzięki temu łatwiej skompletować zamówienie pozwalające uniknąć kosztów dostawy. Ponadto, we Frisco.pl zamówione artykuły dostarczane są przez kuriera nawet tego samego dnia. Co ważne, zanim dotrą do klienta cały czas znajdują się w odpowiednich warunkach chłodniczych, jeśli tego wymagają, a artykuły chemiczne nigdy nie znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie z produktami spożywczymi.

Analiza Frisco.pl została opracowana na podstawie zamówień zrealizowanych na terenie całej Polski w pierwszym półroczu 2013 roku i analogicznym okresie roku poprzedniego.

Dostawa

  • Koszt i obszar dostawy
  • Metody Płatności
  • Terminy dostawy
  • Reklamacje i zwroty

Oferta

  • Gazetka Frisco
  • Nowości
  • Promocje
  • Bestsellery
  • Nasze marki

O Frisco

  • Poznaj nas
  • KDR
  • Frisco Friends
  • Aktualności
  • Kontakt dla mediów
  • Praca
  • Opinie

Informacje

  • Pomoc
  • Dane firmy
  • Regulaminy
  • Polityka prywatności i cookies

Gdzie jesteśmy

  • Warszawa
  • Kraków
  • Poznań
  • Katowice
  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Gdynia
  • Sopot

Kontakt

bok@frisco.pl

(+ 48) 22 331 50 00

pon. - pt. 7.00 - 22.00

sob. - niedz. 8.00 - 21.00

Obserwuj nas

Zmień język

Polski - PL
English - EN
Pobierz z Google PlayPobierz w App Store