Zakupy spożywcze online z dostawą do domu
Kod pocztowy
Mój koszyk
0,00 zł
KategorieKategorie sklepu
Rabatówka
Promocje
Nowości
Kupony rabatowe
Dla Biura
Informacje o dostawieMetody płatności
Warzywa i owoceNabiał, jaja, seryMięso i wędlinyRyby i owoce morzaBIOVegeAlkoholPiekarnia, cukierniaMrożoneSpożywczeSłodycze i przekąskiBakalie, pestki, ziarnaKawa, herbata i kakaoNapojeDzieckoPomysły na prezentArtykuły biuroweDrogeriaŚrodki czystości, chemiaDla zwierzątDom, Ogród, AutoZdrowie
Informacje prasowe
Informacje korporacyjne
  • Dbamy o bezpieczeństwo naszych Klientów2020-03-10
  • Frisco.pl w walce o godne warunki dla kurczaków brojlerów2019-09-23
  • Frisco.pl zobowiązuje się do redukcji plastiku o 50 proc. do końca 2020 roku2019-04-11
  • Frisco Spółka Akcyjna - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl wycofuje ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego2017-09-01
  • Coraz więcej Polaków robi zakupy spożywcze przez Internet2017-08-01
  • Blisko połowa Polaków kojarzy Święta z tłokiem i kolejkami w sklepach2016-12-19
  • Frisco.pl nagrodzone za przełamanie nieufności2016-11-22
  • Frisco.pl z dużym tempem wzrostu2016-10-20
  • Blisko połowa Polaków to multitaskerzy2016-10-10
  • Zakupy spożywcze w sieci w pierwszej połowie 20162016-08-24
  • Zaradna mama w świecie nowych technologii2016-08-09
  • Frisco.pl najtańszym supermarketem w sieci2016-08-01
  • Polacy chcieliby mieć więcej czasu dla rodziny2016-06-29
  • 5 rzeczy, których już nigdy nie musisz robić2016-06-08
  • Eko Wielkanoc z roku na rok coraz bardziej modna2016-03-18
  • Frisco.pl przełamuje bariery dotyczące zakupów w sieci2015-11-26
  • Spożywcze e-zakupy wiosną coraz bardziej fit2015-05-06
  • Jakie kuchnie świata preferują e-klienci?2015-03-03
  • Przedświąteczna kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-12-05
  • Frisco.pl jako pierwszy polski e-supermarket z beaconami2014-12-04
  • Eurocash inwestuje we Frisco.pl2014-12-02
  • Saturn i Frisco.pl po raz kolejny ze wspólną kampanią2014-10-10
  • Frisco Vany napędzają sprzedaż2014-09-16
  • Kinga Paruzel i jej "Nie... zwykła kuchnia"2014-09-08
  • Wirtualny sklep Frisco.pl powraca, tym razem na ulice Warszawy2014-06-16
  • Startuje kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-06-12
  • Wielkanocny stół warszawiaka2014-04-10
  • Internetowe Frisco z nową kampanią w metrze2014-04-02
  • Wigilia u rodziców najpopularniejsza wśród internautów2013-12-17
  • Ruszył pierwszy w Polsce wirtualny sklep w metrze2013-11-05
  • Rośnie sprzedaż produktów ekologicznych w Internecie2013-08-22
  • Warszawiacy na spożywczych e-zakupach2013-07-09
  • Frisco.pl wprowadza program „Frisco Okazja”2013-06-12
  • Kobiety coraz częściej wybierają zakupy w e-supermarketach2013-05-15
  • Grillowanie z internetu już w weekend majowy2013-04-24
  • Frisco.pl startuje z kampanią porównawczą do Tesco2013-03-25
  • Wielkanocne e-jajko coraz bardziej popularne2013-03-21
  • Biuro prasowekontakt
  • Pobierz logotyp

Frisco.pl nagrodzone za przełamanie nieufności

Dodano 2016-11-22

Konkurs „e-Commerce Polska awards 2016”

Supermarket online Frisco.pl zwyciężył w kategorii „Przełamanie nieufności” podczas tegorocznej edycji konkursu „eCommerce Polska awards 2016”, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Otrzymał także wyróżnienia w kategoriach: „Pomysł promocyjny roku” oraz „Innowacja roku”. To efekt wprowadzenia odważnej strategii komunikacyjnej, dzięki której wzmocniono świadomość marki wśród konsumentów, a w porównaniu do pierwszego półrocza 2015 roku liczba nowych klientów wzrosła o prawie 60%.

Konkurs „e-Commerce Polska awards” przyznaje nagrody najlepszym graczom na rynku e-handlu, którzy podążając za oczekiwaniami konsumentów nieustannie pracują nad ulepszaniem swoich platform. Działania Frisco.pl we wszystkich obszarach wpływających na doświadczenie konsumenckie oraz spersonalizowana komunikacja z klientem zostały docenione przez jury konkursu, czego wynikiem są nominacje w aż trzech kategoriach. Za „Przełamanie nieufności” supermarket online otrzymał główną nagrodę, na co wpływa miały: wygoda zakupów, jakość oferowanej usługi oraz gwarancje świeżości, najniższej ceny i niezawodności. W pozostałych dwóch kategoriach „Pomysł promocyjny roku” i „Innowacja roku” Frisco.pl zdobyło wyróżnienia.

– Cieszymy się, że nasza strategia, konsekwentnie egzekwowana we wszystkich działaniach komunikacyjnych i marketingowych, zaczyna przynosić realne rezultaty. Zauważamy to na podstawie wyników sprzedaży i rosnącego zaufania klientów do zakupów spożywczych online, gdyż w ciągu roku liczba nowo pozyskanych klientów zwiększyła się o 59%. Bardzo istotne są dla nas także nagrody przyznawane przez ekspertów z branży e-commerce – mówi Tomasz Dębowski, Dyrektor Marketingu Frisco.pl.

Efektem wprowadzenia charakterystycznej koncepcji komunikacyjnej i zmiany wizerunku są nie tylko nagrody branżowe, ale przede wszystkim wzrost świadomości marki wśród klientów oraz rosnące zaufanie do zakupów spożywczych w Internecie. Częstotliwość zakupów w pierwszej połowie 2016 roku wzrosła o 13% w porównaniu do analogicznego okresu z 2015 roku, natomiast liczba nowych klientów w okresie czerwiec – sierpień urosła aż o 137% w stosunku do wyników sprzed roku.

Dostawa

  • Koszt i obszar dostawy
  • Metody Płatności
  • Terminy dostawy
  • Reklamacje i zwroty

Oferta

  • Gazetka Frisco
  • Nowości
  • Promocje
  • Bestsellery
  • Nasze marki

O Frisco

  • Poznaj nas
  • KDR
  • Frisco Friends
  • Aktualności
  • Kontakt dla mediów
  • Praca
  • Opinie

Informacje

  • Pomoc
  • Dane firmy
  • Regulaminy
  • Polityka prywatności i cookies

Gdzie jesteśmy

  • Warszawa
  • Kraków
  • Poznań
  • Katowice
  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Gdynia
  • Sopot

Kontakt

bok@frisco.pl

(+ 48) 22 331 50 00

pon. - pt. 7.00 - 22.00

sob. - niedz. 8.00 - 21.00

Obserwuj nas

Zmień język

Polski - PL
English - EN
Pobierz z Google PlayPobierz w App Store