Zakupy spożywcze online z dostawą do domu
Kod pocztowy
Mój koszyk
0,00 zł
KategorieKategorie sklepu
Rabatówka
Promocje
Nowości
Kupony rabatowe
Dla Biura
Informacje o dostawieMetody płatności
Warzywa i owoceNabiał, jaja, seryMięso i wędlinyRyby i owoce morzaBIOVegeAlkoholPiekarnia, cukierniaMrożoneSpożywczeSłodycze i przekąskiBakalie, pestki, ziarnaKawa, herbata i kakaoNapojeDzieckoPomysły na prezentArtykuły biuroweDrogeriaŚrodki czystości, chemiaDla zwierzątDom, Ogród, AutoZdrowie
Informacje prasowe
Informacje korporacyjne
  • Dbamy o bezpieczeństwo naszych Klientów2020-03-10
  • Frisco.pl w walce o godne warunki dla kurczaków brojlerów2019-09-23
  • Frisco.pl zobowiązuje się do redukcji plastiku o 50 proc. do końca 2020 roku2019-04-11
  • Frisco Spółka Akcyjna - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl wycofuje ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego2017-09-01
  • Coraz więcej Polaków robi zakupy spożywcze przez Internet2017-08-01
  • Blisko połowa Polaków kojarzy Święta z tłokiem i kolejkami w sklepach2016-12-19
  • Frisco.pl nagrodzone za przełamanie nieufności2016-11-22
  • Frisco.pl z dużym tempem wzrostu2016-10-20
  • Blisko połowa Polaków to multitaskerzy2016-10-10
  • Zakupy spożywcze w sieci w pierwszej połowie 20162016-08-24
  • Zaradna mama w świecie nowych technologii2016-08-09
  • Frisco.pl najtańszym supermarketem w sieci2016-08-01
  • Polacy chcieliby mieć więcej czasu dla rodziny2016-06-29
  • 5 rzeczy, których już nigdy nie musisz robić2016-06-08
  • Eko Wielkanoc z roku na rok coraz bardziej modna2016-03-18
  • Frisco.pl przełamuje bariery dotyczące zakupów w sieci2015-11-26
  • Spożywcze e-zakupy wiosną coraz bardziej fit2015-05-06
  • Jakie kuchnie świata preferują e-klienci?2015-03-03
  • Przedświąteczna kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-12-05
  • Frisco.pl jako pierwszy polski e-supermarket z beaconami2014-12-04
  • Eurocash inwestuje we Frisco.pl2014-12-02
  • Saturn i Frisco.pl po raz kolejny ze wspólną kampanią2014-10-10
  • Frisco Vany napędzają sprzedaż2014-09-16
  • Kinga Paruzel i jej "Nie... zwykła kuchnia"2014-09-08
  • Wirtualny sklep Frisco.pl powraca, tym razem na ulice Warszawy2014-06-16
  • Startuje kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-06-12
  • Wielkanocny stół warszawiaka2014-04-10
  • Internetowe Frisco z nową kampanią w metrze2014-04-02
  • Wigilia u rodziców najpopularniejsza wśród internautów2013-12-17
  • Ruszył pierwszy w Polsce wirtualny sklep w metrze2013-11-05
  • Rośnie sprzedaż produktów ekologicznych w Internecie2013-08-22
  • Warszawiacy na spożywczych e-zakupach2013-07-09
  • Frisco.pl wprowadza program „Frisco Okazja”2013-06-12
  • Kobiety coraz częściej wybierają zakupy w e-supermarketach2013-05-15
  • Grillowanie z internetu już w weekend majowy2013-04-24
  • Frisco.pl startuje z kampanią porównawczą do Tesco2013-03-25
  • Wielkanocne e-jajko coraz bardziej popularne2013-03-21
  • Biuro prasowekontakt
  • Pobierz logotyp

Grillowanie z internetu już w weekend majowy

Dodano 2013-04-24

Weekend majowy rozpocznie wielkie grillowanie w Polsce. Z ankiety przeprowadzonej przez Frisco.pl wśród internautów wynika, że aż 94% badanych zamierza grillować w tym roku, z tego 49% zainauguruje sezon grillowy w długi weekend majowy. W kolejne weekendy planuje grillować 41% respondentów, 22% w trakcie wakacji, a 6% w ciągu tygodnia. Blisko co drugi badany grilluje w przydomowym ogródku, taka sama liczba na działce, a co trzeci – podczas innych wyjazdów. Co dziesiąty rozpala grilla w wyznaczonych miejscach w parku. Równie często respondenci grillują na balkonie. Trzy czwarte (75%) badanych zamierza robić zakupy na grilla w internecie.

- Na ruszt trafi najczęściej kiełbasa, karkówka i części kurczaka. Grilluje je ponad trzy czwarte badanych. Ponad połowa respondentów będzie grillować warzywa, kaszankę i pieczywo, blisko co trzeci – ryby. Jak pokazała nasza ankieta, Polacy nie boją się eksperymentowania - badani grillują również sery, szaszłyki, steki, ziemniaki, owoce i owoce morza, ale także produkty sojowe, z tofu, grzyby, burgery z soczewicy i inne wegetariańskie przysmaki – opowiada Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl, jednego z największych e-supermarketów w Polsce.

W sieci badani zamierzają zakupić zarówno produkty na grilla, jak i akcesoria służące do grillowania. Mięso na grilla bez przypraw planuje kupić w internecie 44% badanych, ryby bez przypraw 21%, a przyprawy 45%. Przyprawione mięso i ryby nabędzie w e-supermarketach odpowiednio 17% i 4% respondentów. Z sieci na grilla trafią także warzywa (38%) i pieczywo (26%). Co drugi badany zamierza kupić w internecie aluminiowe tacki lub folię do pieczenia, prawie co drugi – węgiel, co trzeci talerzyki, sztućce i kubki, a co siódmy – grilla.

- Choć lubimy grillować, jesteśmy nieco mniej wyrozumiali dla innych grillujących. Z naszej ankiety wynika, że najbardziej przeszkadzają pozostawione śmieci – przyznał to co trzeci badany. Co czwarty skarży się na nietrzeźwych grillowiczów, co siódmy na grillowanie przez sąsiadów na balkonie, a co ósmy na głośną muzykę i inne hałasy. Dużo bardziej wyrozumiali jesteśmy, jeśli chodzi o dym i inne zapachy z nieswojego grilla, przeszkadzają one tylko 7% badanych – wyjaśnia Grzegorz Bielecki.

W związku z tym, przed rozpoczęciem sezonu Frisco.pl, wprowadza specjalną ofertę dla wszystkich amatorów grilla. Obok wyboru mięs, warzyw, różnego rodzaju przypraw na grilla, marynat, mieszanek i sosów, przez cały sezon będzie można kupić produkty specjalnie przyrządzone na grilla, jak skrzydełka grillowe podpieczone, parzoną kiełbasę, różnego rodzaju szaszłyki, marynowane udźce z kurczaka, łososia na grilla czy marynowanego pstrąga. W ofercie znajdą się również niezbędne do grillowania przybory - węgiel, rozpałka, tacki, plastikowe talerze i sztućce, a także grille. Przez cały sezon wiele produktów z tej oferty będzie dostępnych w promocyjnych cenach.

Ankieta przeprowadzona w kwietniu 2013 r. na próbie 800 internautów zarejestrowanych we Frisco.pl.

Dostawa

  • Koszt i obszar dostawy
  • Metody Płatności
  • Terminy dostawy
  • Reklamacje i zwroty

Oferta

  • Gazetka Frisco
  • Nowości
  • Promocje
  • Bestsellery
  • Nasze marki

O Frisco

  • Poznaj nas
  • KDR
  • Frisco Friends
  • Aktualności
  • Kontakt dla mediów
  • Praca
  • Opinie

Informacje

  • Pomoc
  • Dane firmy
  • Regulaminy
  • Polityka prywatności i cookies

Gdzie jesteśmy

  • Warszawa
  • Kraków
  • Poznań
  • Katowice
  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Gdynia
  • Sopot

Kontakt

bok@frisco.pl

(+ 48) 22 331 50 00

pon. - pt. 7.00 - 22.00

sob. - niedz. 8.00 - 21.00

Obserwuj nas

Zmień język

Polski - PL
English - EN
Pobierz z Google PlayPobierz w App Store