Zakupy spożywcze online z dostawą do domu
Kod pocztowy
Mój koszyk
0,00 zł
KategorieKategorie sklepu
Rabatówka
Promocje
Nowości
Kupony rabatowe
Dla Biura
Informacje o dostawieMetody płatności
Warzywa i owoceNabiał, jaja, seryMięso i wędlinyRyby i owoce morzaBIOVegeAlkoholPiekarnia, cukierniaMrożoneSpożywczeSłodycze i przekąskiBakalie, pestki, ziarnaKawa, herbata i kakaoNapojeDzieckoPomysły na prezentArtykuły biuroweDrogeriaŚrodki czystości, chemiaDla zwierzątDom, Ogród, AutoZdrowie
Informacje prasowe
Informacje korporacyjne
  • Dbamy o bezpieczeństwo naszych Klientów2020-03-10
  • Frisco.pl w walce o godne warunki dla kurczaków brojlerów2019-09-23
  • Frisco.pl zobowiązuje się do redukcji plastiku o 50 proc. do końca 2020 roku2019-04-11
  • Frisco Spółka Akcyjna - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl wycofuje ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego2017-09-01
  • Coraz więcej Polaków robi zakupy spożywcze przez Internet2017-08-01
  • Blisko połowa Polaków kojarzy Święta z tłokiem i kolejkami w sklepach2016-12-19
  • Frisco.pl nagrodzone za przełamanie nieufności2016-11-22
  • Frisco.pl z dużym tempem wzrostu2016-10-20
  • Blisko połowa Polaków to multitaskerzy2016-10-10
  • Zakupy spożywcze w sieci w pierwszej połowie 20162016-08-24
  • Zaradna mama w świecie nowych technologii2016-08-09
  • Frisco.pl najtańszym supermarketem w sieci2016-08-01
  • Polacy chcieliby mieć więcej czasu dla rodziny2016-06-29
  • 5 rzeczy, których już nigdy nie musisz robić2016-06-08
  • Eko Wielkanoc z roku na rok coraz bardziej modna2016-03-18
  • Frisco.pl przełamuje bariery dotyczące zakupów w sieci2015-11-26
  • Spożywcze e-zakupy wiosną coraz bardziej fit2015-05-06
  • Jakie kuchnie świata preferują e-klienci?2015-03-03
  • Przedświąteczna kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-12-05
  • Frisco.pl jako pierwszy polski e-supermarket z beaconami2014-12-04
  • Eurocash inwestuje we Frisco.pl2014-12-02
  • Saturn i Frisco.pl po raz kolejny ze wspólną kampanią2014-10-10
  • Frisco Vany napędzają sprzedaż2014-09-16
  • Kinga Paruzel i jej "Nie... zwykła kuchnia"2014-09-08
  • Wirtualny sklep Frisco.pl powraca, tym razem na ulice Warszawy2014-06-16
  • Startuje kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-06-12
  • Wielkanocny stół warszawiaka2014-04-10
  • Internetowe Frisco z nową kampanią w metrze2014-04-02
  • Wigilia u rodziców najpopularniejsza wśród internautów2013-12-17
  • Ruszył pierwszy w Polsce wirtualny sklep w metrze2013-11-05
  • Rośnie sprzedaż produktów ekologicznych w Internecie2013-08-22
  • Warszawiacy na spożywczych e-zakupach2013-07-09
  • Frisco.pl wprowadza program „Frisco Okazja”2013-06-12
  • Kobiety coraz częściej wybierają zakupy w e-supermarketach2013-05-15
  • Grillowanie z internetu już w weekend majowy2013-04-24
  • Frisco.pl startuje z kampanią porównawczą do Tesco2013-03-25
  • Wielkanocne e-jajko coraz bardziej popularne2013-03-21
  • Biuro prasowekontakt
  • Pobierz logotyp

Frisco.pl przełamuje bariery dotyczące zakupów w sieci

Dodano 2015-11-26

Jedynie co czwarta osoba (28%), która nie robiła dotychczas zakupów spożywczych w sieci uważa, że sprzedawana przez Internet żywność jest tańsza niż w tradycyjnych sklepach – wynika z badań Millward Brown zrealizowanych dla Frisco.pl. Zdecydowanie lepiej pod tym kątem e-supermarkety wypadają wśród korzystających już z takiej formy zakupów - co drugi badany w tej grupie uważa bowiem, że spożywcze sklepy internetowe oferują towary po niższych cenach niż stacjonarne. Jednocześnie kupujący jedzenie w sieci częściej dostrzegają też wygodę tego rozwiązania i wysoką jakość oferowanych produktów niż osoby, które dotychczas nie korzystały z e-supermarketów. By pokazać zalety robienia zakupów spożywczych online i przełamać strach przed nieznanym wśród nowych klientów, Frisco.pl wystartowało z programem „3 Gwarancje Frisco”, które obejmują cenę, świeżość zamówionych artykułów oraz niezawodność dostawy.

- Tak jak kiedyś z rezerwą podchodziliśmy do nowych technologii, tak samo dziś wiele osób, które nie miały jeszcze okazji przetestować e-supermarketów, nie ma przekonania do tej formy zakupu artykułów spożywczych. Mogą zastanawiać się, czy produkty z e-sklepu będą równie świeże jak te, które mogliby dotknąć i wybrać samemu lub też czy ich ceny będą atrakcyjne. Ale jak się okazuje, nie taki diabeł straszny, bo z badania wynika, że gdy już skorzystamy z e-supermarketu, te obawy w dużej mierze znikają. Dlatego by zachęcić wszystkie wciąż wahające się osoby do dokonania zakupów we Frisco, każde zamówienie obejmujemy naszymi gwarancjami najniższej ceny, jakości i niezawodności dostawy – mówi Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl.

Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez Millward Brown na zlecenie Frisco, poglądy dotyczące zakupów spożywczych przez Internet znacznie różnią się pomiędzy osobami korzystającymi z oferty e-sklepów a konsumentami, którzy nie mają jeszcze za sobą takiego doświadczenia. Aż 72% osób dotąd niekupujących żywności w sieci nie jest przekonanych, że sprzedawane przez Internet produkty są tańsze niż w sklepach tradycyjnych, a ponad połowa (56%), że są to jakościowe towary. Jednocześnie 39% badanych w tej grupie nie zgadza się ze stwierdzeniem, że e-zakupy są szybkie i wygodne. Zdecydowanie lepiej te kwestie postrzegają klienci e-supermarketów. Aż 59% z nich uważa, że e-sklepy oferują artykuły spożywcze najwyższej jakości, połowa jest zdania, że ceny w internetowych marketach są bardziej atrakcyjne niż poza siecią, zaś 66% respondentów z tej grupy potwierdza, że wirtualne zakupy można zrobić sprawnie. Jeszcze korzystniej zamawianie produktów spożywczych w sieci oceniają klienci Frisco.pl – z jakości zadowolonych jest aż 82% z nich, z szybkości i wygody takiej formy zakupów - 80%, a z cen - 70%.

- Zaufanie klientów jest dla nas najważniejsze i dlatego, poprzez gwarancje, chcemy budować je już przy pierwszym kontakcie. Osoby mające już za sobą zakupy we Frisco przekonały się, że zamawiane u nas artykuły spożywcze mają najwyższą jakość. Wynika ona choćby z tego, że produkty świeże są na bieżąco pakowane przez dostawców pod poszczególne zamówienia i dowożone do nas nawet kilka razy dziennie, zgodnie z harmonogramem dostaw. Co więcej, klient może wybrać jednogodzinne okno, w którym kurier Frisco przyniesie mu do domu – nawet wprost do kuchni – wybrane produkty. Nie ma więc konieczności stania w korkach i kolejkach, tracenia czasu na przeciskanie się między półkami i dźwigania ciężkich toreb. Zakupy we Frisco można zrobić siedząc na kanapie czy korzystając z chwili na przystanku autobusowym. Ponadto - oprócz czasu i siły - można zaoszczędzić także pieniądze – dodaje Tomasz Dębowski.

Program „3 Gwarancje Frisco” wprowadza określone zasady, które mają na celu zapewnienie najwyższej jakości realizowanych usług i najkorzystniejszych cen okreslonych produktów. W sytuacji niewywiązania się Frisco ze złożonych zobowiązań, konsumenci są uprawnieni do rekompensaty.

- Mamy nadzieję, że dzięki naszym gwarancjom zachęcimy kolejne osoby do skorzystania z usług Frisco.pl w okresie świątecznym, a w rezultacie zyskamy nowych lojalnych klientów. Wszyscy w końcu wiemy, jak uciążliwe szczególnie w tym czasie jest chodzenie po marketach i jak wiele razy trzeba do nich wracać, by kupić wszystko, czego potrzebujemy na bożonarodzeniowy stół - komentuje Tomasz Dębowski.

*W materiale wykorzystano wyniki badań przeprowadzonych przez Millward Brown na zlecenie Frisco.pl w maju 2015 roku metodą CAPI na próbie 450 osób w wieku 25-45 lat,mieszkających w Warszawie i okolicach

Dostawa

  • Koszt i obszar dostawy
  • Metody Płatności
  • Terminy dostawy
  • Reklamacje i zwroty

Oferta

  • Gazetka Frisco
  • Nowości
  • Promocje
  • Bestsellery
  • Nasze marki

O Frisco

  • Poznaj nas
  • KDR
  • Frisco Friends
  • Aktualności
  • Kontakt dla mediów
  • Praca
  • Opinie

Informacje

  • Pomoc
  • Dane firmy
  • Regulaminy
  • Polityka prywatności i cookies

Gdzie jesteśmy

  • Warszawa
  • Kraków
  • Poznań
  • Katowice
  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Gdynia
  • Sopot

Kontakt

bok@frisco.pl

(+ 48) 22 331 50 00

pon. - pt. 7.00 - 22.00

sob. - niedz. 8.00 - 21.00

Obserwuj nas

Zmień język

Polski - PL
English - EN
Pobierz z Google PlayPobierz w App Store