Dodano 2013-03-25
Internetowe delikatesy Frisco.pl rozpoczynają kampanię pod hasłem „Taniej niż myślisz”. Ma ona na celu przekonanie klientów, że we Frisco można zrobić zakupy na poziomie cen z hipermarketów lub niższych, a przy tym otrzymać wysokiej jakości produkty bez wychodzenia z domu. Od 25 marca Frisco oznaczyło w sklepie internetowym produkty tańsze niż w Tesco. Elementem kampanii porównawczej jest też strona internetowa www.frisco.pl/taniej-niz-myslisz z wykazem produktów, które w e-delikatesach Frisco.pl można kupić taniej niż w sklepie internetowym Tesco. Opublikowany jest na niej typowy koszyk zakupowy pokazujący, że za zakupy we Frisco klienci mogą zapłacić mniej w niż w Tesco. Kampanię wspierają mailingi do klientów i działania PR.
- Głównym przekazem naszej kampanii jest pokazanie, że robiąc zakupy spożywcze we Frisco klienci mogą oczekiwać wysokiej jakości i jednocześnie zapłacić za produkty nie drożej niż w hipermarketach. Jest to możliwe dzięki bezpośrednim i bardzo dobrym relacjom z naszymi dostawcami oraz zautomatyzowanemu procesowi zamówień – komentuje Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.
Bannery podkreślające niskie ceny, perfekcyjną organizację dostaw oraz świeżość i wysoką jakość produktów będą publikowane na większości polskich portali i serwisów tematycznych. Kampania wykorzystuje również film przedstawiający sposób kompletacji zakupów we Frisco oraz dostarczania produktów do klienta. Jest on dostępny na Youtube pod adresem http://www.youtube.com/SupermarketFriscoPL
- Chcemy wyjaśnić klientom, czym różnią się zakupy u nas i w innych sklepach internetowych, których zapleczem są hipermamarkety. We Frisco produkty nie są zbierane z półek sklepowych i nie ma ryzyka, że wcześniej miało je w rękach kilku czy kilkunastu klientów. Mięso zamawiane jest u dostawcy pod konkretne zamówienia i gotowe porcje trafiają do nas w dniu dostawy. Dwa razy dziennie otrzymujemy świeże ryby, owoce i warzywa, które również są porcjowane i pakowane już u dostawcy, co zapewnia im świeżość i jakość, kiedy dotrą do klienta. Zarówno w magazynie, jak i podczas transportu produkty przechowywane są w odpowiednich warunkach chłodniczych – dodaje Grzegorz Bielecki.
Przygotowanie zakupów do wysyłki we Frisco odbywa się w specjalnie przystosowanym magazynie wyposażonym w chłodnię, mroźnię, sorter oraz pakowarkę próżniową. Tysiące artykułów, w tym zapakowane przez dostawców porcje, trafiają do automatycznego systemu kompletacji, w którym sorter rozdziela je na pojedyncze zamówienia. Są one pakowane do toreb i skrzynek, a następnie ładowane do samochodów-chłodni, w których jadą do klienta. Zamówienia we Frisco.pl można składać przez całą dobę. Kurierzy rozwożą zakupy od poniedziałku do soboty, od 7 rano do godziny 23. Terminarz Frisco.pl jest podzielony na jednogodzinne przedziały. Za zakupy można zapłacić przelewem albo przy odbiorze.