Zakupy spożywcze online z dostawą do domu
Kod pocztowy
Mój koszyk
0,00 zł
KategorieKategorie sklepu
Rabatówka
Promocje
Nowości
Kupony rabatowe
Dla Biura
Informacje o dostawieMetody płatności
Warzywa i owoceNabiał, jaja, seryMięso i wędlinyRyby i owoce morzaBIOVegeAlkoholPiekarnia, cukierniaMrożoneSpożywczeSłodycze i przekąskiBakalie, pestki, ziarnaKawa, herbata i kakaoNapojeDzieckoPomysły na prezentArtykuły biuroweDrogeriaŚrodki czystości, chemiaDla zwierzątDom, Ogród, AutoZdrowie
Informacje prasowe
Informacje korporacyjne
  • Dbamy o bezpieczeństwo naszych Klientów2020-03-10
  • Frisco.pl w walce o godne warunki dla kurczaków brojlerów2019-09-23
  • Frisco.pl zobowiązuje się do redukcji plastiku o 50 proc. do końca 2020 roku2019-04-11
  • Frisco Spółka Akcyjna - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl wycofuje ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego2017-09-01
  • Coraz więcej Polaków robi zakupy spożywcze przez Internet2017-08-01
  • Blisko połowa Polaków kojarzy Święta z tłokiem i kolejkami w sklepach2016-12-19
  • Frisco.pl nagrodzone za przełamanie nieufności2016-11-22
  • Frisco.pl z dużym tempem wzrostu2016-10-20
  • Blisko połowa Polaków to multitaskerzy2016-10-10
  • Zakupy spożywcze w sieci w pierwszej połowie 20162016-08-24
  • Zaradna mama w świecie nowych technologii2016-08-09
  • Frisco.pl najtańszym supermarketem w sieci2016-08-01
  • Polacy chcieliby mieć więcej czasu dla rodziny2016-06-29
  • 5 rzeczy, których już nigdy nie musisz robić2016-06-08
  • Eko Wielkanoc z roku na rok coraz bardziej modna2016-03-18
  • Frisco.pl przełamuje bariery dotyczące zakupów w sieci2015-11-26
  • Spożywcze e-zakupy wiosną coraz bardziej fit2015-05-06
  • Jakie kuchnie świata preferują e-klienci?2015-03-03
  • Przedświąteczna kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-12-05
  • Frisco.pl jako pierwszy polski e-supermarket z beaconami2014-12-04
  • Eurocash inwestuje we Frisco.pl2014-12-02
  • Saturn i Frisco.pl po raz kolejny ze wspólną kampanią2014-10-10
  • Frisco Vany napędzają sprzedaż2014-09-16
  • Kinga Paruzel i jej "Nie... zwykła kuchnia"2014-09-08
  • Wirtualny sklep Frisco.pl powraca, tym razem na ulice Warszawy2014-06-16
  • Startuje kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-06-12
  • Wielkanocny stół warszawiaka2014-04-10
  • Internetowe Frisco z nową kampanią w metrze2014-04-02
  • Wigilia u rodziców najpopularniejsza wśród internautów2013-12-17
  • Ruszył pierwszy w Polsce wirtualny sklep w metrze2013-11-05
  • Rośnie sprzedaż produktów ekologicznych w Internecie2013-08-22
  • Warszawiacy na spożywczych e-zakupach2013-07-09
  • Frisco.pl wprowadza program „Frisco Okazja”2013-06-12
  • Kobiety coraz częściej wybierają zakupy w e-supermarketach2013-05-15
  • Grillowanie z internetu już w weekend majowy2013-04-24
  • Frisco.pl startuje z kampanią porównawczą do Tesco2013-03-25
  • Wielkanocne e-jajko coraz bardziej popularne2013-03-21
  • Biuro prasowekontakt
  • Pobierz logotyp

Warszawiacy na spożywczych e-zakupach

Dodano 2013-07-09

Prawie co czwarta osoba z Warszawy, która kupuje jedzenie w internecie mieszka na Mokotowie – wynika z badania opracowanego przez e-supermarket Frisco.pl. Kolejne miejsca w stawce zajmują mieszkańcy Ursynowa i Śródmieścia (po 13%). Te trzy dzielnice przodują nie tylko pod względem liczby klientów, ale też liczby zamówień, łącznie trafia tam bowiem ponad połowa e-koszyków z żywnością, kosmetykami i chemią gospodarczą. Najczęstszy paragon warszawiaka za spożywcze zakupy w e-supermarkecie to ok. 255 zł.

Z analizy Frisco.pl wynika, że średni rachunek na spożywcze e-zakupy dla stolicy to 302 zł, ale kwota, jaką klienci najczęściej płacą za zamówienie kształtuje się na poziomie 255 zł. W siedmiu dzielnicach ten koszt jest niższy. W Śródmieściu i na Ursusie rachunek z e-supermarketu najczęściej wynosi 250 zł, we Włochach – 220 zł, na Bielanach, Ochocie i Pradze Północ – 155 zł, a na Żoliborzu – 150 zł. Jeśli chodzi o średni paragon, liderem jest Wilanów, gdzie przeciętna wartość zamówienia wynosi 374 zł. Wysoko uplasował się też Wawer – w tej dzielnicy średnia kwota za zakupy to 354 zł. Na jedzenie i produkty codziennego użytku z sieci najmniej wydają natomiast mieszkańcy Pragi Północ, gdzie przeciętny rachunek wynosi 257 zł.

- Różnice w wartości zamówień w Warszawie są naprawdę duże. Wiele osób robi spożywcze zakupy online za kilkadziesiąt złotych, a są i tacy, którzy płacą za jedno zamówienie znacznie więcej. Tak było choćby na Ursynowie, skąd pochodzi rachunek na najwyższą kwotę – ponad 6 tys. zł. Co ciekawe, nie było to zamówienie firmowe, ale złożone przez klienta indywidualnego. Można sobie tylko wyobrazić, ile czasu trzeba poświęcić, by samemu zrobić takie zakupy w stacjonarnym sklepie i jeszcze przetransportować je do domu. W e-supermarkecie takim jak Frisco.pl, produkty prosto do kuchni dostarczy kurier, co pozwala oszczędzić czas, siły, a i nierzadko nerwy. Nie trzeba też ponosić opłat za dowóz, bo przy pierwszych zakupach darmowa dostawa obowiązuje już od zamówienia na 100 zł - mówi Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl, należącego do czołówki e-supermarketów w Polsce.

Zakupy spożywcze online to często również oszczędność pieniędzy, bo na wirtualnych półkach sklepowych można znaleźć wiele produktów w atrakcyjnych cenach. Frisco na przykład regularnie analizuje ceny i porównuje je z konkurentami, by zaproponować klientom różnego rodzaju promocje. Poza tym, kupując w e-supermarkecie klienci cały czas widzą, ile wynosi wartość zamówienia, co pozwala lepiej kontrolować wydatki i uniknąć zaskoczenia przy kasie. W efekcie zalety zakupów spożywczych w sieci widzi też coraz więcej stołecznych firm, bo 8% kupujących w e-supermarkecie to właśnie klienci firmowi. Ponad połowa z nich pochodzi ze Śródmieścia i Mokotowa, gdzie jest najwięcej zarejestrowanych spółek w Warszawie. Najbardziej aktywne pod kątem częstotliwości spożywczych e-zakupów w sieci są natomiast firmy na Ochocie. Najwięcej wydają z kolei przedsiębiorcy z Włoch, Wesołej i Wawra – w tych dzielnicach przeciętny rachunek firmowy w e-supermarkecie wynosi blisko 500 zł. Oprócz biur zamawiających produkty takie jak woda, soki, kawa, mleko i przekąski, wśród nabywców firmowych są też prywatne żłobki, przedszkola czy nawet klasztory. Jednak zdecydowanie gros korzystających z e-supermarketów to klienci indywidualni i zazwyczaj są to kobiety w wieku 26-35 lat.

- Niezależnie od tego, kim są warszawiacy korzystający z e-supermarketu, w jakiej mieszkają dzielnicy i ile wydają na spożywcze zakupy z internetu łączy ich wybierana pora dostawy. Zdecydowana większość chce, by zamówione produkty dostarczono wieczorem. W przypadku aż 15, spośród 18 warszawskich dzielnic, najpopularniejszą godziną dostawy jest 21. Z kolei mieszkańcy Rembertowa preferują godzinę 20, Wawra - 19, a Wesołej – 18. We Frisco proponujemy naszym klientom właśnie jednogodzinne przedziały, w których zamówione produkty zostaną dowiezione do domu. To duże udogodnienie, bo wiedząc, kiedy kurier przywiezie zakupy można swobodniej zaplanować sobie dzień – zauważa Grzegorz Bielecki z Frisco.pl.

Analiza Frisco.pl została opracowana na podstawie zamówień zrealizowanych na terenie Warszawy w okresie styczeń – maj 2013.

Dostawa

  • Koszt i obszar dostawy
  • Metody Płatności
  • Terminy dostawy
  • Reklamacje i zwroty

Oferta

  • Gazetka Frisco
  • Nowości
  • Promocje
  • Bestsellery
  • Nasze marki

O Frisco

  • Poznaj nas
  • KDR
  • Frisco Friends
  • Aktualności
  • Kontakt dla mediów
  • Praca
  • Opinie

Informacje

  • Pomoc
  • Dane firmy
  • Regulaminy
  • Polityka prywatności i cookies

Gdzie jesteśmy

  • Warszawa
  • Kraków
  • Poznań
  • Katowice
  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Gdynia
  • Sopot

Kontakt

bok@frisco.pl

(+ 48) 22 331 50 00

pon. - pt. 7.00 - 22.00

sob. - niedz. 8.00 - 21.00

Obserwuj nas

Zmień język

Polski - PL
English - EN
Pobierz z Google PlayPobierz w App Store