Zakupy spożywcze online z dostawą do domu
Kod pocztowy
Mój koszyk
0,00 zł
KategorieKategorie sklepu
Rabatówka
Promocje
Nowości
Kupony rabatowe
Dla Biura
Informacje o dostawieMetody płatności
Warzywa i owoceNabiał, jaja, seryMięso i wędlinyRyby i owoce morzaBIOVegeAlkoholPiekarnia, cukierniaMrożoneSpożywczeSłodycze i przekąskiBakalie, pestki, ziarnaKawa, herbata i kakaoNapojeDzieckoPomysły na prezentArtykuły biuroweDrogeriaŚrodki czystości, chemiaDla zwierzątDom, Ogród, AutoZdrowie
Informacje prasowe
Informacje korporacyjne
  • Dbamy o bezpieczeństwo naszych Klientów2020-03-10
  • Frisco.pl w walce o godne warunki dla kurczaków brojlerów2019-09-23
  • Frisco.pl zobowiązuje się do redukcji plastiku o 50 proc. do końca 2020 roku2019-04-11
  • Frisco Spółka Akcyjna - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl wycofuje ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego2017-09-01
  • Coraz więcej Polaków robi zakupy spożywcze przez Internet2017-08-01
  • Blisko połowa Polaków kojarzy Święta z tłokiem i kolejkami w sklepach2016-12-19
  • Frisco.pl nagrodzone za przełamanie nieufności2016-11-22
  • Frisco.pl z dużym tempem wzrostu2016-10-20
  • Blisko połowa Polaków to multitaskerzy2016-10-10
  • Zakupy spożywcze w sieci w pierwszej połowie 20162016-08-24
  • Zaradna mama w świecie nowych technologii2016-08-09
  • Frisco.pl najtańszym supermarketem w sieci2016-08-01
  • Polacy chcieliby mieć więcej czasu dla rodziny2016-06-29
  • 5 rzeczy, których już nigdy nie musisz robić2016-06-08
  • Eko Wielkanoc z roku na rok coraz bardziej modna2016-03-18
  • Frisco.pl przełamuje bariery dotyczące zakupów w sieci2015-11-26
  • Spożywcze e-zakupy wiosną coraz bardziej fit2015-05-06
  • Jakie kuchnie świata preferują e-klienci?2015-03-03
  • Przedświąteczna kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-12-05
  • Frisco.pl jako pierwszy polski e-supermarket z beaconami2014-12-04
  • Eurocash inwestuje we Frisco.pl2014-12-02
  • Saturn i Frisco.pl po raz kolejny ze wspólną kampanią2014-10-10
  • Frisco Vany napędzają sprzedaż2014-09-16
  • Kinga Paruzel i jej "Nie... zwykła kuchnia"2014-09-08
  • Wirtualny sklep Frisco.pl powraca, tym razem na ulice Warszawy2014-06-16
  • Startuje kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-06-12
  • Wielkanocny stół warszawiaka2014-04-10
  • Internetowe Frisco z nową kampanią w metrze2014-04-02
  • Wigilia u rodziców najpopularniejsza wśród internautów2013-12-17
  • Ruszył pierwszy w Polsce wirtualny sklep w metrze2013-11-05
  • Rośnie sprzedaż produktów ekologicznych w Internecie2013-08-22
  • Warszawiacy na spożywczych e-zakupach2013-07-09
  • Frisco.pl wprowadza program „Frisco Okazja”2013-06-12
  • Kobiety coraz częściej wybierają zakupy w e-supermarketach2013-05-15
  • Grillowanie z internetu już w weekend majowy2013-04-24
  • Frisco.pl startuje z kampanią porównawczą do Tesco2013-03-25
  • Wielkanocne e-jajko coraz bardziej popularne2013-03-21
  • Biuro prasowekontakt
  • Pobierz logotyp

Wigilia u rodziców najpopularniejsza wśród internautów

Dodano 2013-12-17

Coraz więcej osób decyduje się na świąteczne zakupy spożywcze przez Internet. Jak wynika z ankiety przeprowadzonej wśród internautów przez Frisco.pl - w tym roku takie sprawunki w sieci planuje zrobić prawie ¾ badanych. Co piąty z nich skorzysta z tej opcji po raz pierwszy. Blisko 60% spośród kupujących na święta w e-supermarkecie zamierza wydać w tym celu przynajmniej tyle samo lub więcej niż przed rokiem. Czterech na dziesięciu internautów deklaruje, że Wigilię spędzi u rodziców, a co trzeci respondent przyznaje, że kolację przygotuje u siebie w domu. Na wigilijnych stołach tradycyjnie królować będą pierogi z kapustą i grzybami, czerwony barszcz z uszkami, a także smażona ryba.

- Boże Narodzenie to czas, który często wykorzystujemy na rodzinne spotkania. Szczególnie dobrze jednak w tym okresie sprawdza się powiedzenie „nie ma jak u mamy”, bo to właśnie u rodzica lub rodziców najwięcej e-klientów zamierza spędzić tegoroczną Gwiazdkę – zauważa Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl. ­­– Niezależnie od tego jednak, gdzie internauci zasiądą do wigilijnej kolacji, wielu z nich w sieci będzie zamawiać spożywcze artykuły na święta. Blisko 40% badanych zamierza online zrobić większość takich zakupów, a prawie co czwarty internauta kupi w ten sposób około połowę potrzebnych produktów – zauważa Grzegorz Bielecki.

Do wirtualnych koszyków trafią przede wszystkim napoje i produkty sypkie, ale dużą popularnością wśród e-klientów cieszą się również nabiał i warzywa. Jak pokazuje badanie Frisco.pl, wielu internautów zrobi też przedświąteczne porządki korzystając z produktów kupionych w sieci – środki czystości chce zamówić online bowiem co 12. respondent. Najmniej osób zamierza kupić przez Internet dania gotowe na bożonarodzeniowy stół.

- Mała popularność gotowych dań z e-supermarketu w okresie Bożego Narodzenia pokazuje, że internauci sami wolą przyrządzić potrawy na świąteczny stół. Oczywiście nie zapominają przy tym o tradycji. Najwięcej osób wskazało, że podczas Wigilii pojawią się u nich pierogi z kapustą i grzybami. Królować będą też ryby pod różną postacią – od smażonych, przez te serwowane po grecku lub w oleju, aż po marynowane­ ­­- wymienia Grzegorz Bielecki.

Spośród ryb największą popularnością na święta cieszą się karp i śledź – odpowiednio 26% i 25% badanych przyznało, że to właśnie te propozycje znajdą się u nich na wigilijnym stole. Na dalszych miejscach w stawce plasują się łosoś i dorsz, kolejno 16% i 8% wskazań. Znacznie rzadziej w świątecznym menu pojawiają się ryba maślana, tilapia oraz panga, na które wskazało po 1% respondentów.

­- Przed Bożym Narodzeniem wyraźnie wzrasta liczba klientów, którzy w e-supermarkecie zamawiają świeże ryby. Na bazie naszych danych sprzedażowych z ubiegłego roku zaobserwowaliśmy, że w grudniu takie produkty zamówiło o blisko 25% więcej osób w porównaniu z poprzednim miesiącem. Ponadto, internauci nie mogli oprzeć się w tym czasie rozmaitym łakociom. O 14% wzrosła liczba klientów, którzy zakupili czekolady i inne słodkości – dodaje prezes Frisco.pl.

Dostawa

  • Koszt i obszar dostawy
  • Metody Płatności
  • Terminy dostawy
  • Reklamacje i zwroty

Oferta

  • Gazetka Frisco
  • Nowości
  • Promocje
  • Bestsellery
  • Nasze marki

O Frisco

  • Poznaj nas
  • KDR
  • Frisco Friends
  • Aktualności
  • Kontakt dla mediów
  • Praca
  • Opinie

Informacje

  • Pomoc
  • Dane firmy
  • Regulaminy
  • Polityka prywatności i cookies

Gdzie jesteśmy

  • Warszawa
  • Kraków
  • Poznań
  • Katowice
  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Gdynia
  • Sopot

Kontakt

bok@frisco.pl

(+ 48) 22 331 50 00

pon. - pt. 7.00 - 22.00

sob. - niedz. 8.00 - 21.00

Obserwuj nas

Zmień język

Polski - PL
English - EN
Pobierz z Google PlayPobierz w App Store