Zakupy spożywcze online z dostawą do domu
Kod pocztowy
Mój koszyk
0,00 zł
KategorieKategorie sklepu
Rabatówka
Promocje
Nowości
Kupony rabatowe
Dla Biura
Informacje o dostawieMetody płatności
Warzywa i owoceNabiał, jaja, seryMięso i wędlinyRyby i owoce morzaBIOVegeAlkoholPiekarnia, cukierniaMrożoneSpożywczeSłodycze i przekąskiBakalie, pestki, ziarnaKawa, herbata i kakaoNapojeDzieckoPomysły na prezentArtykuły biuroweDrogeriaŚrodki czystości, chemiaDla zwierzątDom, Ogród, AutoZdrowie
Informacje prasowe
Informacje korporacyjne
  • Dbamy o bezpieczeństwo naszych Klientów2020-03-10
  • Frisco.pl w walce o godne warunki dla kurczaków brojlerów2019-09-23
  • Frisco.pl zobowiązuje się do redukcji plastiku o 50 proc. do końca 2020 roku2019-04-11
  • Frisco Spółka Akcyjna - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl wycofuje ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego2017-09-01
  • Coraz więcej Polaków robi zakupy spożywcze przez Internet2017-08-01
  • Blisko połowa Polaków kojarzy Święta z tłokiem i kolejkami w sklepach2016-12-19
  • Frisco.pl nagrodzone za przełamanie nieufności2016-11-22
  • Frisco.pl z dużym tempem wzrostu2016-10-20
  • Blisko połowa Polaków to multitaskerzy2016-10-10
  • Zakupy spożywcze w sieci w pierwszej połowie 20162016-08-24
  • Zaradna mama w świecie nowych technologii2016-08-09
  • Frisco.pl najtańszym supermarketem w sieci2016-08-01
  • Polacy chcieliby mieć więcej czasu dla rodziny2016-06-29
  • 5 rzeczy, których już nigdy nie musisz robić2016-06-08
  • Eko Wielkanoc z roku na rok coraz bardziej modna2016-03-18
  • Frisco.pl przełamuje bariery dotyczące zakupów w sieci2015-11-26
  • Spożywcze e-zakupy wiosną coraz bardziej fit2015-05-06
  • Jakie kuchnie świata preferują e-klienci?2015-03-03
  • Przedświąteczna kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-12-05
  • Frisco.pl jako pierwszy polski e-supermarket z beaconami2014-12-04
  • Eurocash inwestuje we Frisco.pl2014-12-02
  • Saturn i Frisco.pl po raz kolejny ze wspólną kampanią2014-10-10
  • Frisco Vany napędzają sprzedaż2014-09-16
  • Kinga Paruzel i jej "Nie... zwykła kuchnia"2014-09-08
  • Wirtualny sklep Frisco.pl powraca, tym razem na ulice Warszawy2014-06-16
  • Startuje kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-06-12
  • Wielkanocny stół warszawiaka2014-04-10
  • Internetowe Frisco z nową kampanią w metrze2014-04-02
  • Wigilia u rodziców najpopularniejsza wśród internautów2013-12-17
  • Ruszył pierwszy w Polsce wirtualny sklep w metrze2013-11-05
  • Rośnie sprzedaż produktów ekologicznych w Internecie2013-08-22
  • Warszawiacy na spożywczych e-zakupach2013-07-09
  • Frisco.pl wprowadza program „Frisco Okazja”2013-06-12
  • Kobiety coraz częściej wybierają zakupy w e-supermarketach2013-05-15
  • Grillowanie z internetu już w weekend majowy2013-04-24
  • Frisco.pl startuje z kampanią porównawczą do Tesco2013-03-25
  • Wielkanocne e-jajko coraz bardziej popularne2013-03-21
  • Biuro prasowekontakt
  • Pobierz logotyp

Frisco.pl najtańszym supermarketem w sieci

Dodano 2016-08-01

„Ranking internetowych sklepów spożywczych 2016” TotalMoney.pl

Ranking internetowych sklepów spożywczych przygotowany przez portal TotalMoney.pl jednoznacznie wyłonił laureata. Pierwsze miejsce wśród największych supermarketów online zajęło Frisco.pl, w którym za koszyk 35 najpopularniejszych produktów zapłacimy od 23 do 80 zł mniej niż w innych sklepach. W ogólnej ocenie zestawienia uwzględniono 3 główne czynniki: całkowity koszt zakupów, jakość dostawy oraz elastyczność płatności.

Sklepy online cieszą się rosnącą popularnością wśród użytkowników Internetu ze względu na idące za tym korzyści: oszczędność czasu na dojazdach czy staniu w kolejkach oraz wygodę w użytkowaniu, która wcale nie wiąże się z większymi kosztami. Coraz więcej konsumentów decyduje się na tę formę robienia zakupów spożywczych, dlatego portal TotalMoney.pl sprawdził, w którym z dostępnych sklepów internetowych najbardziej się to opłaca. W badaniu uwzględniono sześciu największych graczy na rynku: Almę (alma24.pl), Auchan (auchandirect.pl), E.Leclerc (leclerc24.pl), Frisco.pl (Frisco.pl), Piotra i Pawła (e-piotripawel.pl) oraz Tesco (ezakupy.tesco.pl), w których zakupiono 35 najbardziej popularnych artykułów spożywczych. W koszyku znalazły się m.in.: pieczywo, cukier, jabłka, pomidory, ser, mleko i lody.

Frisco.pl, przez niektórych klientów postrzegane dotąd jako droższe delikatesy, znalazło się na czele klasyfikacji generalnej zdobywając 23 punkty na 24 możliwych i zwyciężając w dwóch kategoriach: za najniższą wartość koszyka oraz największą elastyczność płatności za zakupy. Dodatkowo, zwyciężyło w podkategorii dostaw za najwyższą jakość.

Cena

Wartość koszyka zakupowego stanowi jeden z najważniejszych czynników, który zdecydował o wygranej Frisco.pl w rankingu. Między badanymi sklepami online powstały istotne różnice w cenie przy zamówieniu identycznego koszyka z 35 produktami. W tej kategorii Frisco.pl zdecydowanie wyprzedziło inne sklepy zdobywając najwyższą notę w skali. Drugie miejsce zajęło Tesco, a różnica w cenie za zakupy między nimi wyniosła ponad 23 zł. Najwyższy rachunek musielibyśmy zapłacić w sklepie Piotr i Paweł, gdzie wartość koszyka w porównaniu z Frisco.pl byłaby o 80 zł wyższa. Wynik ten jest efektem zmian w polityce cenowej, jakie Frisco.pl wprowadziło w ostatnich miesiącach, tym samym plasując się cenowo na poziomie hipermarketów czy dyskontów.

Opracowane na podstawie „Rankingu internetowych sklepów spożywczych 2016” TotalMoney.pl.

Dostawa

Elastyczność i cała logistyka związana z dostawą jest kluczowym aspektem funkcjonowania sklepów online i utrzymania zadowolenia klientów. W badaniu zwrócono uwagę na wiele czynników wpływających na poprawę komfortu podczas odbioru zamówienia. Na ich podstawie pierwsze miejsce zajął Piotr i Paweł zdobywając maksymalną liczbę punktów. Wynika to ze zwolnienia z opłaty dwóch dni w tygodniu oraz najniższych kosztów dostarczenia w pozostałe dni tygodnia, a także możliwości realizacji zamówienia codziennie w godz. 8-22. Na drugim miejscu znalazło się Frisco.pl, w którym dostawa jest darmowa dla zamówień powyżej 200 zł, a przy pierwszym zamówieniu już od 100 zł, natomiast dowóz zakupów odbywa się codziennie w godz. 6-23. Przewagę nad innymi sklepami online stanowi także możliwość precyzyjnego wyboru godziny dostarczenia towarów (np. 11-12), podczas gdy w innych sklepach te przedziały są 2-godzinne (np. 11-13). Na trzecim miejscu uplasowała się Alma, oferująca dostawy od poniedziałku do niedzieli w godz. 10-22.

Opracowane na podstawie „Rankingu internetowych sklepów spożywczych 2016” TotalMoney.pl.

Ponadto, wyróżniono liderów wysokiej jakości dostawy, w której najlepsze okazało się Frisco.pl. Staranne grupowanie produktów ze szczególnym uwzględnieniem mrożonek (samochody posiadają specjalne chłodnie) oraz precyzyjne zabezpieczanie najbardziej delikatnych produktów zdecydowało o przyznaniu mu maksymalnej liczby punktów. Zakupy z Frisco.pl są starannie sortowane, co oznacza, że poszczególne grupy produktów takie jak owoce i warzywa, chemia czy mrożonki są pakowane osobno i dokładnie oddzielane od siebie, tak aby zachowały najwyższą jakość i świeżość. Portal TotalMoney.pl docenił również wysoką estetykę pakowania oraz dokładne oznaczenia na torbach. Frisco.pl to supermarket działający wyłącznie w postaci sklepu internetowego, dlatego też wszystkie swoje wysiłki poświęca na doskonalenie serwisu online, logistyki i terminowości dostaw, a co za tym idzie na dostarczanie swoim klientom możliwie najlepszego doświadczenia płynącego z zakupów w sieci.

Płatność

W ostatniej kategorii oceniano elastyczność płatności za zakupy. Zwycięzcą również zostało Frisco.pl, które umożliwia największą różnorodność zapłaty w porównaniu do pozostałych badanych sklepów. Oprócz standardowych metod płatności, takich jak karta płatnicza czy przelew online, dopuszcza możliwość zwykłego przelewu oraz przelewu z odroczonym terminem płatności, honorując w ten sposób stałych klientów. Dodatkowo umożliwia także płatność gotówką przy odbiorze.

Rynek sklepów spożywczych online rośnie w siłę, a rankingi porównujące ich działanie pozwalają przyszłym klientom wybrać dla siebie najlepszą, najwygodniejszą i najbardziej opłacalną opcję. Frisco.pl jest pierwszym wyborem TotalMoney.pl ze względu na najniższą cenę za zakupy, profesjonalną dostawę i wygodę w płatności.

Misją Frisco.pl jest zapewnienie klientom wygodniejszej alternatywy dla dużych i uciążliwych zakupów spożywczych, zapewniając przy tym ceny na poziomie hipermarketów oraz zawsze świeże produkty najwyższej jakości – mówi Tomasz Dębowski, Dyrektor marketingu Frisco.pl – Tym bardziej jest nam miło, że nasze nieustanne starania w celu udoskonalenia serwisu i poprawy komfortu z zakupów online mają swoje realne odzwierciedlenie w porównaniu z innymi e-supermarketami. Cieszy nas również to, że coraz więcej osób zauważa korzyści płynące z zakupów spożywczych z dostawą do domu i nie postrzega już tej czynności jako fanaberii, za którą muszą płacić więcej, a sprytną oszczędność czasu, który zamiast chodzenia na zakupy i stanie w kolejkach, mogą poświęcać na to, co naprawdę ważne, jak rodzina, czy własne pasje.

Dostawa

  • Koszt i obszar dostawy
  • Metody Płatności
  • Terminy dostawy
  • Reklamacje i zwroty

Oferta

  • Gazetka Frisco
  • Nowości
  • Promocje
  • Bestsellery
  • Nasze marki

O Frisco

  • Poznaj nas
  • KDR
  • Frisco Friends
  • Aktualności
  • Kontakt dla mediów
  • Praca
  • Opinie

Informacje

  • Pomoc
  • Dane firmy
  • Regulaminy
  • Polityka prywatności i cookies

Gdzie jesteśmy

  • Warszawa
  • Kraków
  • Poznań
  • Katowice
  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Gdynia
  • Sopot

Kontakt

bok@frisco.pl

(+ 48) 22 331 50 00

pon. - pt. 7.00 - 22.00

sob. - niedz. 8.00 - 21.00

Obserwuj nas

Zmień język

Polski - PL
English - EN
Pobierz z Google PlayPobierz w App Store