Zakupy spożywcze online z dostawą do domu
Kod pocztowy
Mój koszyk
0,00 zł
KategorieKategorie sklepu
Rabatówka
Promocje
Nowości
Kupony rabatowe
Dla Biura
Informacje o dostawieMetody płatności
Warzywa i owoceNabiał, jaja, seryMięso i wędlinyRyby i owoce morzaBIOVegeAlkoholPiekarnia, cukierniaMrożoneSpożywczeSłodycze i przekąskiBakalie, pestki, ziarnaKawa, herbata i kakaoNapojeDzieckoPomysły na prezentArtykuły biuroweDrogeriaŚrodki czystości, chemiaDla zwierzątDom, Ogród, AutoZdrowie
Informacje prasowe
Informacje korporacyjne
  • Dbamy o bezpieczeństwo naszych Klientów2020-03-10
  • Frisco.pl w walce o godne warunki dla kurczaków brojlerów2019-09-23
  • Frisco.pl zobowiązuje się do redukcji plastiku o 50 proc. do końca 2020 roku2019-04-11
  • Frisco Spółka Akcyjna - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl wycofuje ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego2017-09-01
  • Coraz więcej Polaków robi zakupy spożywcze przez Internet2017-08-01
  • Blisko połowa Polaków kojarzy Święta z tłokiem i kolejkami w sklepach2016-12-19
  • Frisco.pl nagrodzone za przełamanie nieufności2016-11-22
  • Frisco.pl z dużym tempem wzrostu2016-10-20
  • Blisko połowa Polaków to multitaskerzy2016-10-10
  • Zakupy spożywcze w sieci w pierwszej połowie 20162016-08-24
  • Zaradna mama w świecie nowych technologii2016-08-09
  • Frisco.pl najtańszym supermarketem w sieci2016-08-01
  • Polacy chcieliby mieć więcej czasu dla rodziny2016-06-29
  • 5 rzeczy, których już nigdy nie musisz robić2016-06-08
  • Eko Wielkanoc z roku na rok coraz bardziej modna2016-03-18
  • Frisco.pl przełamuje bariery dotyczące zakupów w sieci2015-11-26
  • Spożywcze e-zakupy wiosną coraz bardziej fit2015-05-06
  • Jakie kuchnie świata preferują e-klienci?2015-03-03
  • Przedświąteczna kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-12-05
  • Frisco.pl jako pierwszy polski e-supermarket z beaconami2014-12-04
  • Eurocash inwestuje we Frisco.pl2014-12-02
  • Saturn i Frisco.pl po raz kolejny ze wspólną kampanią2014-10-10
  • Frisco Vany napędzają sprzedaż2014-09-16
  • Kinga Paruzel i jej "Nie... zwykła kuchnia"2014-09-08
  • Wirtualny sklep Frisco.pl powraca, tym razem na ulice Warszawy2014-06-16
  • Startuje kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-06-12
  • Wielkanocny stół warszawiaka2014-04-10
  • Internetowe Frisco z nową kampanią w metrze2014-04-02
  • Wigilia u rodziców najpopularniejsza wśród internautów2013-12-17
  • Ruszył pierwszy w Polsce wirtualny sklep w metrze2013-11-05
  • Rośnie sprzedaż produktów ekologicznych w Internecie2013-08-22
  • Warszawiacy na spożywczych e-zakupach2013-07-09
  • Frisco.pl wprowadza program „Frisco Okazja”2013-06-12
  • Kobiety coraz częściej wybierają zakupy w e-supermarketach2013-05-15
  • Grillowanie z internetu już w weekend majowy2013-04-24
  • Frisco.pl startuje z kampanią porównawczą do Tesco2013-03-25
  • Wielkanocne e-jajko coraz bardziej popularne2013-03-21
  • Biuro prasowekontakt
  • Pobierz logotyp

Coraz więcej Polaków robi zakupy spożywcze przez Internet

Dodano 2017-08-01

Frisco.pl zwiększyło liczbę klientów o 1/3 w okresie H1 2016 vs H1 2017

Branża e-grocery przeżywa w Polsce dynamiczny rozwój, a potwierdzeniem tego są wyniki lidera warszawskiego rynku wśród supermarketów online – Frisco.pl, którego udziałowcami są MCI i Eurocash. Wporównaniu do pierwszego półrocza 2016 roku, w analogicznym okresie bieżącego roku, Frisco.pl zanotowało wzrost liczby klientów aż o 33% , a także utrzymało niemal 100%-owe wskaźniki punktualności dostaw oraz kompletności zamówień.

Jak zamawiali klienci Frisco.pl w pierwszym półroczu 2017 roku?

– Klienci Frisco.pl najchętniej robili duże zakupy do domu, składając zamówienia najczęściej przed weekendem, średnio 2 razy w miesiącu. Przeciętna wartość pojedynczego zamówieniawynosiła ok. 290 zł. Co ważne, klienci nie musieli dodatkowo płacić za dowóztakich zamówień, ponieważ we Frisco.pl oferujemy bezpłatną dostawę w przypadku zakupów powyżej 200 zł – komentuje Tomasz Dębowski, Dyrektor Marketingu Frisco.pl.

Ponadto,zamówienia najczęściejbyły składane w czwartki w godzinach między 19:00 a 22:00, a odbierane w piątki wieczorem.

Wdrożona w 2015 roku polityka niskich cen Frisco.pl, poza wprowadzeniem cen na poziomie hipermarketów, zakładała także oferowanie regularnych promocji oraz produktów z tzw. gwarancją „Najtaniej w sieci” . Efekty tych działań można było szczególnie zauważyć w pierwszym półroczu tego roku, w którym aż 87% zamówień zawierało objęte tą promocją produkty.

A jak klienci Frisco.pl najchętniej płacili za zakupy spożywcze w sieci?

Wciąż dominującą formą płatności za zakupy spożywcze online jest płatność kartą przy odbiorze, którą wybierała ponad połowa klientów Frisco.pl. Rośnie popularność przelewów online – w pierwszym półroczu 2017 roku na tę metodę zdecydowało się 30% klientów. Spada natomiast płatność gotówką przy odbiorze (16,4% vs 14,9%), co, poza rosnącą popularnością transakcji bezgotówkowych, może oznaczać także wzrost zaufania do e-grocery.

Świeżość gwarantowana

Klienci sklepów internetowych poszukują wysokiej jakości produktów, a Frisco.pl udowadnia, że Polacy coraz częściej kupują świeże owoce, warzywa i inne produkty świeże także w internecie. W ostatnich sześciu miesiącach aż 78%wszystkich zamówień zawierałoświeże artykuły, z czego:

  • owoce i warzywa znalazły się w 75% koszyków. Klienci Frisco.pl najchętniej zamawiali banany, papryki oraz cytryny;
  • mięso było zawarte w prawie 40% koszyków;
  • pieczywo było obecne w ponad 1/3 koszyków.

Dostawa i kompletność zamówień

Niezwykle istotnymi elementamie-supermarketów są terminowe dostawy i kompletność zamówień.Wraz ze zwiększającą się skalą działalności, Frisco.pl położyło również duży nacisk na poprawę tych właśnie elementów. Porównując pierwsze półrocza 2016 i 2017 roku, punktualność dostaw w oferowanym przez Frisco.pl jednogodzinnym przedziale czasowym wzrosła z 90% do 95% zamówień dostarczonych na czas.Natomiast kompletność zamówień utrzymała się na wysokim poziomie i wyniosła aż 99,6%.

– Dla Frisco.pl, jedynego pure playera w Polsce, logistyka i zadowolenie klienta z dostaw są podstawą działania biznesu. Dlatego wciąż pracujemy nad udoskonalaniem kwestii operacyjnych, które w 100% spełnią oczekiwania kupujących. Już teraz jako jedyni na rynku oferujemy odbiór zamówienia na konkretną godzinęi będziemy w dalszym ciągu dostosowywać formy dostawy do preferencji naszych Klientów – podsumowuje Tomasz Dębowski

Dostawa

  • Koszt i obszar dostawy
  • Metody Płatności
  • Terminy dostawy
  • Reklamacje i zwroty

Oferta

  • Gazetka Frisco
  • Nowości
  • Promocje
  • Bestsellery
  • Nasze marki

O Frisco

  • Poznaj nas
  • KDR
  • Frisco Friends
  • Aktualności
  • Kontakt dla mediów
  • Praca
  • Opinie

Informacje

  • Pomoc
  • Dane firmy
  • Regulaminy
  • Polityka prywatności i cookies

Gdzie jesteśmy

  • Warszawa
  • Kraków
  • Poznań
  • Katowice
  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Gdynia
  • Sopot

Kontakt

bok@frisco.pl

(+ 48) 22 331 50 00

pon. - pt. 7.00 - 22.00

sob. - niedz. 8.00 - 21.00

Obserwuj nas

Zmień język

Polski - PL
English - EN
Pobierz z Google PlayPobierz w App Store