Dodano 2017-09-01
Frisco.pl, lider warszawskiego rynku wśród supermarketów online, podjął decyzję o wycofywaniu ze swojej oferty jaj z chowu klatkowego. Tym samym jest kolejnym sklepem, obok takich sieci jak Lidl, Biedronka, Netto czy Kaufland, który zdecydował się na ten krok. Planowana data ostatecznego zakończenia procesu zmian to 2025 rok.
– Wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów, dlatego podjęliśmy decyzję o wycofaniu ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego. Nasza oferta już teraz jest bogata w jaja od kur z wolnego wybiegu czy ekologiczne jaja BIO, które cieszą się wśród klientów Frisco.pl największą popularnością. Naturalnie więc wpisujemy się w trend wspierania i promowania zrównoważonych praktyk produkcji, który jest ważny także dla naszych klientów – mówi Tomasz Dębowski, Dyrektor Marketingu Frisco.pl.