Zakupy spożywcze online z dostawą do domu
Kod pocztowy
Mój koszyk
0,00 zł
KategorieKategorie sklepu
Rabatówka
Promocje
Nowości
Kupony rabatowe
Dla Biura
Informacje o dostawieMetody płatności
Warzywa i owoceNabiał, jaja, seryMięso i wędlinyRyby i owoce morzaBIOVegeAlkoholPiekarnia, cukierniaMrożoneSpożywczeSłodycze i przekąskiBakalie, pestki, ziarnaKawa, herbata i kakaoNapojeDzieckoPomysły na prezentArtykuły biuroweDrogeriaŚrodki czystości, chemiaDla zwierzątDom, Ogród, AutoZdrowie
Informacje prasowe
Informacje korporacyjne
  • Dbamy o bezpieczeństwo naszych Klientów2020-03-10
  • Frisco.pl w walce o godne warunki dla kurczaków brojlerów2019-09-23
  • Frisco.pl zobowiązuje się do redukcji plastiku o 50 proc. do końca 2020 roku2019-04-11
  • Frisco Spółka Akcyjna - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl wycofuje ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego2017-09-01
  • Coraz więcej Polaków robi zakupy spożywcze przez Internet2017-08-01
  • Blisko połowa Polaków kojarzy Święta z tłokiem i kolejkami w sklepach2016-12-19
  • Frisco.pl nagrodzone za przełamanie nieufności2016-11-22
  • Frisco.pl z dużym tempem wzrostu2016-10-20
  • Blisko połowa Polaków to multitaskerzy2016-10-10
  • Zakupy spożywcze w sieci w pierwszej połowie 20162016-08-24
  • Zaradna mama w świecie nowych technologii2016-08-09
  • Frisco.pl najtańszym supermarketem w sieci2016-08-01
  • Polacy chcieliby mieć więcej czasu dla rodziny2016-06-29
  • 5 rzeczy, których już nigdy nie musisz robić2016-06-08
  • Eko Wielkanoc z roku na rok coraz bardziej modna2016-03-18
  • Frisco.pl przełamuje bariery dotyczące zakupów w sieci2015-11-26
  • Spożywcze e-zakupy wiosną coraz bardziej fit2015-05-06
  • Jakie kuchnie świata preferują e-klienci?2015-03-03
  • Przedświąteczna kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-12-05
  • Frisco.pl jako pierwszy polski e-supermarket z beaconami2014-12-04
  • Eurocash inwestuje we Frisco.pl2014-12-02
  • Saturn i Frisco.pl po raz kolejny ze wspólną kampanią2014-10-10
  • Frisco Vany napędzają sprzedaż2014-09-16
  • Kinga Paruzel i jej "Nie... zwykła kuchnia"2014-09-08
  • Wirtualny sklep Frisco.pl powraca, tym razem na ulice Warszawy2014-06-16
  • Startuje kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-06-12
  • Wielkanocny stół warszawiaka2014-04-10
  • Internetowe Frisco z nową kampanią w metrze2014-04-02
  • Wigilia u rodziców najpopularniejsza wśród internautów2013-12-17
  • Ruszył pierwszy w Polsce wirtualny sklep w metrze2013-11-05
  • Rośnie sprzedaż produktów ekologicznych w Internecie2013-08-22
  • Warszawiacy na spożywczych e-zakupach2013-07-09
  • Frisco.pl wprowadza program „Frisco Okazja”2013-06-12
  • Kobiety coraz częściej wybierają zakupy w e-supermarketach2013-05-15
  • Grillowanie z internetu już w weekend majowy2013-04-24
  • Frisco.pl startuje z kampanią porównawczą do Tesco2013-03-25
  • Wielkanocne e-jajko coraz bardziej popularne2013-03-21
  • Biuro prasowekontakt
  • Pobierz logotyp

Wielkanocny stół warszawiaka

Dodano 2014-04-10

To przede wszystkim żur, a nie jajka, zmienia dietę warszawiaków na Wielkanoc. Blisko 100% mieszkańców stolicy kupuje ten staropolski przysmak przed tymi świętami, podczas gdy miesiąc wcześniej delektuje się nim tylko 14% - wynika z danych Frisco.pl. Jednocześnie sprzedaż żuru w miesiącu wielkanocnym zwiększa się aż o 860% w stosunku do miesiąca poprzedzającego święta. W niektórych dzielnicach, jak na Bemowie, Bielanach czy Ochocie sprzedaje się go 20 a nawet 30 razy więcej. W czasie Wielkanocy dużą popularnością cieszy się zakorzeniony w tradycji świątecznej chrzan, którego sprzedaż rośnie aż o 290% w stosunku do miesiąca poprzedzającego święta, a także kojarzona z wiosną rzodkiewka, notująca wzrosty na poziomie 190%. Sprzedaż symbolicznych dla Wielkanocy jaj zwiększa się natomiast tylko o 63%.

- Choć trudno wyobrazić sobie Wielkanoc bez jaj, wiele innych produktów decyduje o wyjątkowości świątecznego stołu. Jak wskazały nasze analizy, w tym okresie kupujemy zdecydowanie więcej żuru, białej kiełbasy, majonezu, chrzanu, rzodkiewki i słodyczy. Warszawiacy na Wielkanoc stawiają również w dużej mierze na własne wypieki - w miesiącu świątecznym kupili bowiem blisko 2,2 tony produktów do pieczenia, w tym mąki, cukru lub różnorodnych aromatów, czyli prawie dwukrotnie więcej niż w miesiącu poprzedzającym święta. Przed Wielkanocą też ogólnie więcej wydajemy na zakupy spożywcze - wysokość średniego rachunku była wyższa w tym okresie o ok. 25 zł niż na miesiąc przed świętami ­– mówi Grzegorz Bielecki, członek zarządu Frisco.pl.

Według analizy Frisco.pl w przeważającej części Warszawy żur jest produktem, który zanotował największy wzrost sprzedaży w miesiącu świątecznym. Wyjątek stanowiły Praga Północ i Rembertów, gdzie numerem jeden był majonez ze wzrostem kolejno 460% i 790%. Pod tym kątem w stolicy wyróżniała się jeszcze Wesoła. U mieszkańców tej dzielnicy największym wzięciem cieszyły się bowiem produkty do pieczenia - w efekcie popyt na nie zwiększył się tu o 890%. Drugi w Warszawie pod względem wzrostu sprzedaży w miesiącu wielkanocnym jest chrzan. Zwiększone zapotrzebowanie na ten produkt zaobserwowano przede wszystkim na terenie Białołęki (930%), na Pradze Południe (520%), a także na Ursynowie i Mokotowie (po 410%).

- Sprzedaż artykułów spożywczych przez internet w stolicy w okresie Wielkiej Nocy wzrasta o 18% w stosunku do miesiąca poprzedzającego święta. W ferworze świątecznych przygotowań warszawiacy szukają możliwości zaoszczędzenia czasu, a robiąc zakupy w sieci nie muszą jechać do supermarketu, krążyć między półkami, stać w długi kolejkach i dźwigać potem ciężkich toreb do domu. Doceniając wygodę takiego sposobu robienia zakupów, wiele osób, które decydują się zamówić u nas produkty spożywcze przed Wielkanocą, zostaje naszymi regularnymi klientami. W efekcie obserwujemy, że popularność zakupów spożywczych przez internet zwiększa się z roku na rok o 70% – mówi Grzegorz Bielecki.

- Jak co roku spodziewamy się największego szczytu zakupowego w okresie Wielkiego Tygodnia. Niemniej jednak już teraz widać dużo większe zainteresowanie naszym e-supermarketem niż przed rokiem. By wspierać tę tendencję przed tegorocznymi świętami organizujemy wiosenny konkurs, w którym do wygrania jest nawet rok zakupów we Frisco za darmo. Chcemy w ten sposób zachęcić jeszcze więcej osób do zamawiania spożywczych produktów w sieci. Wróciliśmy też z promocją do metra. Skanując tam QR kod można odebrać bon do wykorzystania w naszym sklepie, a tym samym obniżyć koszty wielkanocnych zakupów – przypomina członek zarządu Frisco.pl.

Zamówienia we Frisco można składać całą dobę, a kurierzy dostarczają je od poniedziałku do soboty w godzinach 7-23. Za zakupy można płacić przelewem lub przy odbiorze kartą i gotówką, a także popularnymi w okresie świąt bonami towarowymi.

Analiza Frisco.pl została opracowana na podstawie zamówień zrealizowanych w tym sklepie na terenie Warszawy w okresie luty-marzec 2013.

Dostawa

  • Koszt i obszar dostawy
  • Metody Płatności
  • Terminy dostawy
  • Reklamacje i zwroty

Oferta

  • Gazetka Frisco
  • Nowości
  • Promocje
  • Bestsellery
  • Nasze marki

O Frisco

  • Poznaj nas
  • KDR
  • Frisco Friends
  • Aktualności
  • Kontakt dla mediów
  • Praca
  • Opinie

Informacje

  • Pomoc
  • Dane firmy
  • Regulaminy
  • Polityka prywatności i cookies

Gdzie jesteśmy

  • Warszawa
  • Kraków
  • Poznań
  • Katowice
  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Gdynia
  • Sopot

Kontakt

bok@frisco.pl

(+ 48) 22 331 50 00

pon. - pt. 7.00 - 22.00

sob. - niedz. 8.00 - 21.00

Obserwuj nas

Zmień język

Polski - PL
English - EN
Pobierz z Google PlayPobierz w App Store