Dodano 2013-06-12
Internetowe delikatesy Frisco.pl rozpoczynają kolejny etap kampanii porównawczej – tym razem hasłem przewodnim jest „Frisco Okazja”. Prowadzone dotychczas porównywanie cen do internetowego sklepu Tesco zostało rozszerzone o największych konkurentów. Frisco.pl regularnie analizuje ceny w innych e-supermarketach i typuje produkty objęte programem „Frisco Okazja”. W rezultacie ponad 3 tysiące produktów dostępnych we Frisco.pl zostało oznaczonych specjalnym znakiem wskazującym produkty tańsze niż u konkurencji. W e-sklepie znajduje się też sekcja www.frisco.pl/taniej-niz-myslisz poświęcona produktom z okazyjnymi cenami.
- Porównywanie cen z internetowymi supermarketami nie jest krótkotrwałą kampanią nastawioną na efekt marketingowy. Prowadzimy konsekwentną politykę oferowania bardzo atrakcyjnych cen wielu produktów i informowania klientów, co mogą u nas kupić taniej. Do tej pory odnosiliśmy się do jednego sklepu w internecie, teraz analizujemy jeszcze ceny w innych konkurencyjnych e-supermarketach i podpowiadamy klientom, jakie produkty mogą kupić u nas w okazyjnej cenie. Co istotne, niskie ceny idą u nas w parze z wysoką jakością produktów, gwarancją świeżości i kompletności dostaw, co od lat jest naszym wyróżnikiem na rynku - komentuje Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.
Frisco.pl jest największym w Polsce e-supermarketem działającym w oparciu o własny magazyn. Oznacza to, że w przeciwieństwie do innych dużych e-supermarketów, produkty nie są zbierane z półek sklepowych, nie ma więc ryzyka, że były wcześniej dotykane przez innych klientów, a także, że zabraknie jakiegoś zamówieniowego produktu, bo ktoś go wykupi przed skompletowaniem dostawy. Ponadto, produkty świeże jak mięso, ryby czy warzywa są zamawiane i porcjowane pod konkretne zamówienia i dwa razy dziennie dowożone do Frisco przez dostawców w dniu, w którym dostarczane są do klienta.