Zakupy spożywcze online z dostawą do domu
Kod pocztowy
Mój koszyk
0,00 zł
KategorieKategorie sklepu
Rabatówka
Promocje
Nowości
Kupony rabatowe
Dla Biura
Informacje o dostawieMetody płatności
Warzywa i owoceNabiał, jaja, seryMięso i wędlinyRyby i owoce morzaBIOVegeAlkoholPiekarnia, cukierniaMrożoneSpożywczeSłodycze i przekąskiBakalie, pestki, ziarnaKawa, herbata i kakaoNapojeDzieckoPomysły na prezentArtykuły biuroweDrogeriaŚrodki czystości, chemiaDla zwierzątDom, Ogród, AutoZdrowie
Informacje prasowe
Informacje korporacyjne
  • Dbamy o bezpieczeństwo naszych Klientów2020-03-10
  • Frisco.pl w walce o godne warunki dla kurczaków brojlerów2019-09-23
  • Frisco.pl zobowiązuje się do redukcji plastiku o 50 proc. do końca 2020 roku2019-04-11
  • Frisco Spółka Akcyjna - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl wycofuje ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego2017-09-01
  • Coraz więcej Polaków robi zakupy spożywcze przez Internet2017-08-01
  • Blisko połowa Polaków kojarzy Święta z tłokiem i kolejkami w sklepach2016-12-19
  • Frisco.pl nagrodzone za przełamanie nieufności2016-11-22
  • Frisco.pl z dużym tempem wzrostu2016-10-20
  • Blisko połowa Polaków to multitaskerzy2016-10-10
  • Zakupy spożywcze w sieci w pierwszej połowie 20162016-08-24
  • Zaradna mama w świecie nowych technologii2016-08-09
  • Frisco.pl najtańszym supermarketem w sieci2016-08-01
  • Polacy chcieliby mieć więcej czasu dla rodziny2016-06-29
  • 5 rzeczy, których już nigdy nie musisz robić2016-06-08
  • Eko Wielkanoc z roku na rok coraz bardziej modna2016-03-18
  • Frisco.pl przełamuje bariery dotyczące zakupów w sieci2015-11-26
  • Spożywcze e-zakupy wiosną coraz bardziej fit2015-05-06
  • Jakie kuchnie świata preferują e-klienci?2015-03-03
  • Przedświąteczna kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-12-05
  • Frisco.pl jako pierwszy polski e-supermarket z beaconami2014-12-04
  • Eurocash inwestuje we Frisco.pl2014-12-02
  • Saturn i Frisco.pl po raz kolejny ze wspólną kampanią2014-10-10
  • Frisco Vany napędzają sprzedaż2014-09-16
  • Kinga Paruzel i jej "Nie... zwykła kuchnia"2014-09-08
  • Wirtualny sklep Frisco.pl powraca, tym razem na ulice Warszawy2014-06-16
  • Startuje kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-06-12
  • Wielkanocny stół warszawiaka2014-04-10
  • Internetowe Frisco z nową kampanią w metrze2014-04-02
  • Wigilia u rodziców najpopularniejsza wśród internautów2013-12-17
  • Ruszył pierwszy w Polsce wirtualny sklep w metrze2013-11-05
  • Rośnie sprzedaż produktów ekologicznych w Internecie2013-08-22
  • Warszawiacy na spożywczych e-zakupach2013-07-09
  • Frisco.pl wprowadza program „Frisco Okazja”2013-06-12
  • Kobiety coraz częściej wybierają zakupy w e-supermarketach2013-05-15
  • Grillowanie z internetu już w weekend majowy2013-04-24
  • Frisco.pl startuje z kampanią porównawczą do Tesco2013-03-25
  • Wielkanocne e-jajko coraz bardziej popularne2013-03-21
  • Biuro prasowekontakt
  • Pobierz logotyp

Blisko połowa Polaków to multitaskerzy

Dodano 2016-10-10

Wyniki badania Frisco.pl „Multitasking po polsku, czyli sprytnie i efektywnie”

Nieustanny brak czasu i nadmiar zadań stały się nieodłącznymi elementami wielkomiejskiego życia, które obecnie przybrało zawrotne tempo. Natłok codziennych obowiązków wraz z chęcią realizowania własnych pasji, a także znalezieniem czasu tylko dla siebie, zaczęły skłaniać Polaków do optymalizacji czasu. Jak Polakom udaje się łączyć obowiązki z przyjemnościami? O tym w najnowszym badaniu Frisco.pl.

Polacy w ferworze obowiązków starają się wykorzystać każdą wolną chwilę. Receptą na optymalizację czasu stał się tzw. multitasking. Jak wynika z badania Frisco.pl „Multitasking po polsku, czyli sprytnie i efektywnie” najbardziej przydatne okazują się nowoczesne technologie, dzięki którym wykonywanie wielu czynności jednocześnie stało się dużo łatwiejsze.

3 kroki do sprytnego planowania

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Frisco.pl, ankietowani najwięcej czasu poświęcają na zajmowanie się domem i rodziną (60%), na stanie w korkach (46%) oraz na załatwianie spraw urzędowych (22%). Umiejętne planowanie dnia pozwala efektywniej zarządzać codziennym rozkładem obowiązków i przyjemności, a najpopularniejszymi sposobami Polaków na to są:

  • Wykorzystanie aplikacji mobilnych i Internetu – aż 46% Polaków;
  • Wyznaczanie priorytetów – 43%;
  • Wcześniejsze wstawanie – 39%.

– Czas stał się towarem deficytowym, dlatego Polacy starają się coraz bardziej produktywnie wykorzystywać każdą chwilę. Według przeprowadzonego przez nas badania, już 43% stara się być wielozadaniowymi, aby w ten sposób oszczędzać czas na to, co naprawdę ważne czy przyjemne. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu sprytnych rozwiązań i odpowiedniemu planowaniu. Okazuje się, że najpopularniejszym rozwiązaniem na zmierzenie się z wyzwaniami dnia codziennego są nowoczesne technologie. Dzięki zmianie nawyków oraz przejściu z offline do online, wiele czynności możemy wykonać z poziomu naszego smartfona całkowicie samodzielnie – mówi Tomasz Dębowski, Dyrektor Marketingu Frisco.pl

Technologie remedium na brak czasu

Smartfony, laptopy czy tablety stały się podstawowymi narzędziami pracy Polaków, a aplikacje mobilne nie służą już jedynie rozrywce. Nowoczesne rozwiązania usprawniają nasze życie oraz umożliwiają oszczędzić, takich jak np. sporo czasu przy wykonywaniu wielu obowiązków przelewy bankowe. Dla ponad połowy Polaków są one również pomocne przy codziennych kontaktach z bliskimi i znajomymi, choć jest to zdecydowanie domena kobiet (60% kobiet, 51% mężczyzn). Równie popularne, co korzystanie z mediów społecznościowych, stają się zakupy online – zamówienia przez Internet składa już ponad 57% kobiet i 43% mężczyzn. Coraz częstsze kupowanie przez Internet sprawia, że nawyk chodzenia na zakupy nie musi być już czynnością konieczną.

– Robienie zakupów online ma w Polsce coraz więcej zwolenników. Nie chodzi tu już tylko o wygodę, ale przede wszystkim o efektywne wykorzystanie czasu pomiędzy wykonywaniem innych czynności. Rosnącą popularnością cieszą się już nie tylko zakupy odzieży czy sprzętu AGD, ale także regularne zakupy spożywcze. Jak pokazuje przeprowadzone przez nas badanie, prawie co piąty Polak deklaruje robienie zakupów spożywczych online. Oprócz tego, że są one zdecydowanie wygodniejsze, pozwalają również oszczędzać czas dzięki wykorzystaniu przerw między innymi obowiązkam – podsumowuje Tomasz Dębowski, Dyrektor Marketingu Frisco.pl.

Opracowanie na podstawie badania Frisco.pl „Multitasking po polsku, czyli sprytnie i efektywnie”

Zakupy w przerwie na reklamę

Dojazdy do pracy, krótkie przerwy w ciągu dnia czy wreszcie seria reklam podczas wieczornego seansu przed telewizorem to doskonałe okazje do tego, aby efektywniej wykorzystać chwile wolnego czasu. Jak wynika z badania Frisco.pl najczęściej tzw. „międzyczas” wykorzystujemy do przeglądania Internetu, robienia zakupów online czy rozmowy z bliskimi.

Opracowanie na podstawie badania Frisco.pl „Multitasking po polsku, czyli sprytnie i efektywnie”

Wiele rutynowych obowiązków pochłania nam czas, który można poświęcić na rzeczy naprawdę ważne, takie jak rodzina, czy realizacja własnych pasji. Często zapominamy lub nie mamy świadomości o istnieniu nowoczesnych rozwiązań, które zostały stworzone właśnie po to, by usprawniać życie i oszczędzać czas. Ich dostępność sprawia, że podczas wykonywania pozornie pasywnych czynności, możemy efektywnie wykorzystać wolną chwilę np. na robienie zakupów online.

Dostawa

  • Koszt i obszar dostawy
  • Metody Płatności
  • Terminy dostawy
  • Reklamacje i zwroty

Oferta

  • Gazetka Frisco
  • Nowości
  • Promocje
  • Bestsellery
  • Nasze marki

O Frisco

  • Poznaj nas
  • KDR
  • Frisco Friends
  • Aktualności
  • Kontakt dla mediów
  • Praca
  • Opinie

Informacje

  • Pomoc
  • Dane firmy
  • Regulaminy
  • Polityka prywatności i cookies

Gdzie jesteśmy

  • Warszawa
  • Kraków
  • Poznań
  • Katowice
  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Gdynia
  • Sopot

Kontakt

bok@frisco.pl

(+ 48) 22 331 50 00

pon. - pt. 7.00 - 22.00

sob. - niedz. 8.00 - 21.00

Obserwuj nas

Zmień język

Polski - PL
English - EN
Pobierz z Google PlayPobierz w App Store