Zakupy spożywcze online z dostawą do domu
Kod pocztowy
Mój koszyk
0,00 zł
KategorieKategorie sklepu
Rabatówka
Promocje
Nowości
Kupony rabatowe
Dla Biura
Informacje o dostawieMetody płatności
Warzywa i owoceNabiał, jaja, seryMięso i wędlinyRyby i owoce morzaBIOVegeAlkoholPiekarnia, cukierniaMrożoneSpożywczeSłodycze i przekąskiBakalie, pestki, ziarnaKawa, herbata i kakaoNapojeDzieckoPomysły na prezentArtykuły biuroweDrogeriaŚrodki czystości, chemiaDla zwierzątDom, Ogród, AutoZdrowie
Informacje prasowe
Informacje korporacyjne
  • Dbamy o bezpieczeństwo naszych Klientów2020-03-10
  • Frisco.pl w walce o godne warunki dla kurczaków brojlerów2019-09-23
  • Frisco.pl zobowiązuje się do redukcji plastiku o 50 proc. do końca 2020 roku2019-04-11
  • Frisco Spółka Akcyjna - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl wycofuje ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego2017-09-01
  • Coraz więcej Polaków robi zakupy spożywcze przez Internet2017-08-01
  • Blisko połowa Polaków kojarzy Święta z tłokiem i kolejkami w sklepach2016-12-19
  • Frisco.pl nagrodzone za przełamanie nieufności2016-11-22
  • Frisco.pl z dużym tempem wzrostu2016-10-20
  • Blisko połowa Polaków to multitaskerzy2016-10-10
  • Zakupy spożywcze w sieci w pierwszej połowie 20162016-08-24
  • Zaradna mama w świecie nowych technologii2016-08-09
  • Frisco.pl najtańszym supermarketem w sieci2016-08-01
  • Polacy chcieliby mieć więcej czasu dla rodziny2016-06-29
  • 5 rzeczy, których już nigdy nie musisz robić2016-06-08
  • Eko Wielkanoc z roku na rok coraz bardziej modna2016-03-18
  • Frisco.pl przełamuje bariery dotyczące zakupów w sieci2015-11-26
  • Spożywcze e-zakupy wiosną coraz bardziej fit2015-05-06
  • Jakie kuchnie świata preferują e-klienci?2015-03-03
  • Przedświąteczna kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-12-05
  • Frisco.pl jako pierwszy polski e-supermarket z beaconami2014-12-04
  • Eurocash inwestuje we Frisco.pl2014-12-02
  • Saturn i Frisco.pl po raz kolejny ze wspólną kampanią2014-10-10
  • Frisco Vany napędzają sprzedaż2014-09-16
  • Kinga Paruzel i jej "Nie... zwykła kuchnia"2014-09-08
  • Wirtualny sklep Frisco.pl powraca, tym razem na ulice Warszawy2014-06-16
  • Startuje kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-06-12
  • Wielkanocny stół warszawiaka2014-04-10
  • Internetowe Frisco z nową kampanią w metrze2014-04-02
  • Wigilia u rodziców najpopularniejsza wśród internautów2013-12-17
  • Ruszył pierwszy w Polsce wirtualny sklep w metrze2013-11-05
  • Rośnie sprzedaż produktów ekologicznych w Internecie2013-08-22
  • Warszawiacy na spożywczych e-zakupach2013-07-09
  • Frisco.pl wprowadza program „Frisco Okazja”2013-06-12
  • Kobiety coraz częściej wybierają zakupy w e-supermarketach2013-05-15
  • Grillowanie z internetu już w weekend majowy2013-04-24
  • Frisco.pl startuje z kampanią porównawczą do Tesco2013-03-25
  • Wielkanocne e-jajko coraz bardziej popularne2013-03-21
  • Biuro prasowekontakt
  • Pobierz logotyp

Eko Wielkanoc z roku na rok coraz bardziej modna

Dodano 2016-03-18

Bio żywność coraz częściej trafia na wielkanocne stoły Polaków. Jak pokazują dane internetowego supermarketu Frisco.pl, sprzedaż eko warzyw, wyrobów nabiałowych czy wędlin zamówionych w tym e-sklepie była w okresie przedświątecznym w 2015 roku o niemal 10% wyższa niż w tym samym czasie rok wcześniej, a produkty ekologiczne znajdowały się w blisko co czwartym koszyku zakupowym. Popyt na ekologiczne jajka w ujęciu rok do roku zwiększył się wówczas o 28%, w przypadku eko kiełbas było to 18%. Jeszcze wyraźniejszy wzrost popularności zanotowała zaś bio rzodkiewka, której sprzedaż rok do roku podwoiła się. Rosnące zainteresowanie bio żywnością Frisco.pl obserwuje również przed tegorocznymi świętami.

- Dzisiejszy konsument staje się coraz bardziej „smart”. Chce poprawiać jakość swojego życia, a e-zakupy mu to umożliwiają. Sklepy takie jak Frisco mają bowiem bardzo szeroki asortyment, a potrzebne rzeczy można kupić w dowolnym miejscu i czasie. To więc doskonała alternatywa do długich, uciążliwych wizyt w hipermarketach. Przed świętami nabiera to dla klientów szczególnego znaczenia, bo nie muszą marnować cennego czasu w kolejkach i mogą przeznaczyć go na to, co naprawdę ważne. Przy okazji Wielkanocy obserwujemy też inny trend, jakim jest rosnąca popularność żywności ekologicznej. Zawiera ją w tym czasie niemal jedna czwarta wszystkich koszyków klientów. Widać, że coraz częściej chcąc żyć wygodnie, konsumenci pragną też mieć produkty wysokiej jakości – mówi Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl.

Asortyment internetowego supermarketu Frisco.pl obejmuje kilkanaście tysięcy pozycji, w tym także szeroką gamę produktów ekologicznych. Chcąc zapewnić swoim klientom najwyższą jakość oferowanych artykułów, e-sklep współpracuje z najlepszymi dostawcami, a produkty świeże, takie jak nabiał, mięsa, pieczywo, owoce oraz warzywa, przygotowywane są pod konkretne zamówienia i codziennie dowożone do Frisco w dniu dostawy do klienta.

Jak wynika z analizy Frisco, przed ubiegłorocznymi świętami produktem, który pojawiał się w największej liczbie zamówień zawierających artykuły ekologiczne były bio jajka. Spośród warzyw najwięcej eko-koszyków zawierało marchew, młode ziemniaki, czosnek, buraki, włoszczyznę oraz cukinię. Klienci chętnie zamawiali też bio pomidory, ogórki czy kojarzącą się z Wielkanocą rzodkiew. W kategorii mięs królowały zaś szynka, wędzonka i kiełbasy. Osoby kupujące ekologiczny nabiał na świąteczny stół wybierały najczęściej twaróg, śmietanę i mleko.

Dane Frisco pokazują, że Wielkanoc szczególnie sprzyja modzie na eko produkty. Porównując miesiąc przedświąteczny do poprzedniego w 2015 roku widać, że liczba sprzedanych opakowań bio jajek wzrosła o 18%. Wśród ekologicznych mięs największe procentowe wzrosty dotyczyły kiełbasy (37%) i boczku (32%). Co ciekawe, zmiana procentowa w przypadku eko pomidorów wyniosła aż 272%.

Analiza Frisco.pl została opracowana na podstawie zamówień zrealizowanych w e-sklepie w miesiącu wielkanocnym i miesiącu bezpośrednio go poprzedzającym w 2015 roku. Do porównania wykorzystane zostały dane z analogicznych okresów 2014 r.

Dostawa

  • Koszt i obszar dostawy
  • Metody Płatności
  • Terminy dostawy
  • Reklamacje i zwroty

Oferta

  • Gazetka Frisco
  • Nowości
  • Promocje
  • Bestsellery
  • Nasze marki

O Frisco

  • Poznaj nas
  • KDR
  • Frisco Friends
  • Aktualności
  • Kontakt dla mediów
  • Praca
  • Opinie

Informacje

  • Pomoc
  • Dane firmy
  • Regulaminy
  • Polityka prywatności i cookies

Gdzie jesteśmy

  • Warszawa
  • Kraków
  • Poznań
  • Katowice
  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Gdynia
  • Sopot

Kontakt

bok@frisco.pl

(+ 48) 22 331 50 00

pon. - pt. 7.00 - 22.00

sob. - niedz. 8.00 - 21.00

Obserwuj nas

Zmień język

Polski - PL
English - EN
Pobierz z Google PlayPobierz w App Store