Zakupy spożywcze online z dostawą do domu
Kod pocztowy
Mój koszyk
0,00 zł
KategorieKategorie sklepu
Rabatówka
Promocje
Nowości
Kupony rabatowe
Dla Biura
Informacje o dostawieMetody płatności
Warzywa i owoceNabiał, jaja, seryMięso i wędlinyRyby i owoce morzaBIOVegeAlkoholPiekarnia, cukierniaMrożoneSpożywczeSłodycze i przekąskiBakalie, pestki, ziarnaKawa, herbata i kakaoNapojeDzieckoPomysły na prezentArtykuły biuroweDrogeriaŚrodki czystości, chemiaDla zwierzątDom, Ogród, AutoZdrowie
Informacje prasowe
Informacje korporacyjne
  • Dbamy o bezpieczeństwo naszych Klientów2020-03-10
  • Frisco.pl w walce o godne warunki dla kurczaków brojlerów2019-09-23
  • Frisco.pl zobowiązuje się do redukcji plastiku o 50 proc. do końca 2020 roku2019-04-11
  • Frisco Spółka Akcyjna - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl wycofuje ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego2017-09-01
  • Coraz więcej Polaków robi zakupy spożywcze przez Internet2017-08-01
  • Blisko połowa Polaków kojarzy Święta z tłokiem i kolejkami w sklepach2016-12-19
  • Frisco.pl nagrodzone za przełamanie nieufności2016-11-22
  • Frisco.pl z dużym tempem wzrostu2016-10-20
  • Blisko połowa Polaków to multitaskerzy2016-10-10
  • Zakupy spożywcze w sieci w pierwszej połowie 20162016-08-24
  • Zaradna mama w świecie nowych technologii2016-08-09
  • Frisco.pl najtańszym supermarketem w sieci2016-08-01
  • Polacy chcieliby mieć więcej czasu dla rodziny2016-06-29
  • 5 rzeczy, których już nigdy nie musisz robić2016-06-08
  • Eko Wielkanoc z roku na rok coraz bardziej modna2016-03-18
  • Frisco.pl przełamuje bariery dotyczące zakupów w sieci2015-11-26
  • Spożywcze e-zakupy wiosną coraz bardziej fit2015-05-06
  • Jakie kuchnie świata preferują e-klienci?2015-03-03
  • Przedświąteczna kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-12-05
  • Frisco.pl jako pierwszy polski e-supermarket z beaconami2014-12-04
  • Eurocash inwestuje we Frisco.pl2014-12-02
  • Saturn i Frisco.pl po raz kolejny ze wspólną kampanią2014-10-10
  • Frisco Vany napędzają sprzedaż2014-09-16
  • Kinga Paruzel i jej "Nie... zwykła kuchnia"2014-09-08
  • Wirtualny sklep Frisco.pl powraca, tym razem na ulice Warszawy2014-06-16
  • Startuje kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-06-12
  • Wielkanocny stół warszawiaka2014-04-10
  • Internetowe Frisco z nową kampanią w metrze2014-04-02
  • Wigilia u rodziców najpopularniejsza wśród internautów2013-12-17
  • Ruszył pierwszy w Polsce wirtualny sklep w metrze2013-11-05
  • Rośnie sprzedaż produktów ekologicznych w Internecie2013-08-22
  • Warszawiacy na spożywczych e-zakupach2013-07-09
  • Frisco.pl wprowadza program „Frisco Okazja”2013-06-12
  • Kobiety coraz częściej wybierają zakupy w e-supermarketach2013-05-15
  • Grillowanie z internetu już w weekend majowy2013-04-24
  • Frisco.pl startuje z kampanią porównawczą do Tesco2013-03-25
  • Wielkanocne e-jajko coraz bardziej popularne2013-03-21
  • Biuro prasowekontakt
  • Pobierz logotyp

Frisco Vany napędzają sprzedaż

Dodano 2014-09-16

Dwukrotnie więcej wejść na stronę za pomocą urządzeń mobilnych odnotowało Frisco.pl w okresie sprzedaży prowadzonej na ulicach Warszawy z około stu wirtualnych Frisco Vanów w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Pomiędzy 17 czerwca a 17 lipca br. z makiet przedstawiających samochody Frisco można było dokonywać zakupów spożywczych za pomocą smartfona. W tym celu wystaczyło zeskanować odpowiedni kod kreskowy lub zrobić zdjęcie wybranego artykułu za pomocą Smart Scan w aplikacji mobilnej Frisco.pl. Łącznie podczas trwania kampanii stronę internetową sklepu odwiedziło o niemal 60% więcej klientów w ujęciu r/r.

- Letnie miesiące to okres, gdy warszawiacy chętnie spędzają czas na świeżym powietrzu. Chcieliśmy więc pokazać wszystkim mieszkańcom stolicy, jak łatwo i szybko mogą dokonać zakupów spożywczych za pomocą smartfona, nawet przy okazji beztroskiego spaceru z rodziną. Nasze Frisco Vany cieszą się w Warszawie duzą rozpoznawalnością i są istotnym elementem pozyskiwania klientów, stąd też pomysł na wykorzystanie ich w nowej, oryginalnej formie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów akcji, w czasie której zanotowaliśmy znaczący wzrost aktywności naszych klientów przy użyciu urządzeń mobilnych. W stosunku do poprzedniego miesiąca, podczas kampanii liczba zamówień za pośrednictwem aplikacji zwiększyła się o 53%, a unikalnych użytkowników o 45% – mówi Nicolas Jedraszak, prezes internetowego sklepu Frisco.pl.

W okresie trwania akcji największym zainteresowaniem w e-supermarkecie cieszyły się takie produkty sprzedawane z Frisco Vanów jak woda niegazowana, banany i sezonowe warzywa, przede wszystkim krajowe pomidory i rzodkiew. Klienci chętnie kupowali również różnorodne środki chemii gospodarczej i artykuły higieniczne, spośród których najczęściej decydowali się na ręczniki papierowe.

TOP 10 sprzedanych produktów z Frisco Vanów

Wiele produktów dostepnych na wirtualnych Frisco Vanach, w okresie trwania mobilnej akcji na ulicach stolicy odnotowało znaczące wzrosty sprzedaży. W porównaniu do wcześniejszego miesiąca klienci zamówili 29 razy więcej płatków śniadaniowych LUBELLA Corn Flakes. Dwudziestojednokrotny wzrost popularności dotyczył z kolei kapsułek do zmywarek FAIRY PLATINUM, a blisko piętnastokrotny - zawieszek do WC BREF Blue Aktiv czy proszku do prania Ariel Color.

Największe wzrosty sprzedaży w czasie akcji

Akcja z mobilnymi Frisco Vanami była kolejną kampanią Frisco.pl wykorzystującą rozwiązania mobilne. W listopadzie 2013 roku uruchomiony został pierwszy w Polsce wirtualny supermarket w metrze. Ściany peronów stacji Centrum zostały wówczas wyklejone grafikami przedstawiającymi witryny sklepowe, z których klienci przy pomocy smartfona mogli zamawiać produkty do domu. Z półek wirtualnego sklepu można było kupić różnorodne artykuły spożywcze, począwszy od świeżego pieczywa, warzyw i owoców, przez nabiał i mięso po słodycze czy napoje. W metrze dostępne były też artykuły higieniczne i chemia gospodarcza. Podobną akcję Frisco przeprowadziło w kwietniu 2014 roku. Towarzyszyły jej reklamy w różnych punktach Warszawy, a także konkurs, w którym główną nagrodą były roczne zakupy za darmo.

- Wyjście z sieci do realnego świata znów przyniosło nam duży sukces. Podczas trwania kampanii zanotowaliśmy wysokie wzrosty w różnych kategoriach produktowych. Pokazaliśmy też warszawiakom, że dzięki mobilnym rozwiązaniom nie muszą rezygnować z przyjemności, by zrobić codzienne zakupy. Co więcej, z tym przekazem udało nam się dotrzeć do wielu osób, które dotychczas nie miały styczności z naszym sklepem – dodaje prezes Frisco.

Dostawa

  • Koszt i obszar dostawy
  • Metody Płatności
  • Terminy dostawy
  • Reklamacje i zwroty

Oferta

  • Gazetka Frisco
  • Nowości
  • Promocje
  • Bestsellery
  • Nasze marki

O Frisco

  • Poznaj nas
  • KDR
  • Frisco Friends
  • Aktualności
  • Kontakt dla mediów
  • Praca
  • Opinie

Informacje

  • Pomoc
  • Dane firmy
  • Regulaminy
  • Polityka prywatności i cookies

Gdzie jesteśmy

  • Warszawa
  • Kraków
  • Poznań
  • Katowice
  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Gdynia
  • Sopot

Kontakt

bok@frisco.pl

(+ 48) 22 331 50 00

pon. - pt. 7.00 - 22.00

sob. - niedz. 8.00 - 21.00

Obserwuj nas

Zmień język

Polski - PL
English - EN
Pobierz z Google PlayPobierz w App Store