Zakupy spożywcze online z dostawą do domu
Kod pocztowy
Mój koszyk
0,00 zł
KategorieKategorie sklepu
Rabatówka
Promocje
Nowości
Kupony rabatowe
Dla Biura
Informacje o dostawieMetody płatności
Warzywa i owoceNabiał, jaja, seryMięso i wędlinyRyby i owoce morzaBIOVegeAlkoholPiekarnia, cukierniaMrożoneSpożywczeSłodycze i przekąskiBakalie, pestki, ziarnaKawa, herbata i kakaoNapojeDzieckoPomysły na prezentArtykuły biuroweDrogeriaŚrodki czystości, chemiaDla zwierzątDom, Ogród, AutoZdrowie
Informacje prasowe
Informacje korporacyjne
  • Dbamy o bezpieczeństwo naszych Klientów2020-03-10
  • Frisco.pl w walce o godne warunki dla kurczaków brojlerów2019-09-23
  • Frisco.pl zobowiązuje się do redukcji plastiku o 50 proc. do końca 2020 roku2019-04-11
  • Frisco Spółka Akcyjna - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - ogłoszenie planu połączenia2018-10-31
  • Frisco.pl wycofuje ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego2017-09-01
  • Coraz więcej Polaków robi zakupy spożywcze przez Internet2017-08-01
  • Blisko połowa Polaków kojarzy Święta z tłokiem i kolejkami w sklepach2016-12-19
  • Frisco.pl nagrodzone za przełamanie nieufności2016-11-22
  • Frisco.pl z dużym tempem wzrostu2016-10-20
  • Blisko połowa Polaków to multitaskerzy2016-10-10
  • Zakupy spożywcze w sieci w pierwszej połowie 20162016-08-24
  • Zaradna mama w świecie nowych technologii2016-08-09
  • Frisco.pl najtańszym supermarketem w sieci2016-08-01
  • Polacy chcieliby mieć więcej czasu dla rodziny2016-06-29
  • 5 rzeczy, których już nigdy nie musisz robić2016-06-08
  • Eko Wielkanoc z roku na rok coraz bardziej modna2016-03-18
  • Frisco.pl przełamuje bariery dotyczące zakupów w sieci2015-11-26
  • Spożywcze e-zakupy wiosną coraz bardziej fit2015-05-06
  • Jakie kuchnie świata preferują e-klienci?2015-03-03
  • Przedświąteczna kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-12-05
  • Frisco.pl jako pierwszy polski e-supermarket z beaconami2014-12-04
  • Eurocash inwestuje we Frisco.pl2014-12-02
  • Saturn i Frisco.pl po raz kolejny ze wspólną kampanią2014-10-10
  • Frisco Vany napędzają sprzedaż2014-09-16
  • Kinga Paruzel i jej "Nie... zwykła kuchnia"2014-09-08
  • Wirtualny sklep Frisco.pl powraca, tym razem na ulice Warszawy2014-06-16
  • Startuje kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl2014-06-12
  • Wielkanocny stół warszawiaka2014-04-10
  • Internetowe Frisco z nową kampanią w metrze2014-04-02
  • Wigilia u rodziców najpopularniejsza wśród internautów2013-12-17
  • Ruszył pierwszy w Polsce wirtualny sklep w metrze2013-11-05
  • Rośnie sprzedaż produktów ekologicznych w Internecie2013-08-22
  • Warszawiacy na spożywczych e-zakupach2013-07-09
  • Frisco.pl wprowadza program „Frisco Okazja”2013-06-12
  • Kobiety coraz częściej wybierają zakupy w e-supermarketach2013-05-15
  • Grillowanie z internetu już w weekend majowy2013-04-24
  • Frisco.pl startuje z kampanią porównawczą do Tesco2013-03-25
  • Wielkanocne e-jajko coraz bardziej popularne2013-03-21
  • Biuro prasowekontakt
  • Pobierz logotyp

Polacy chcieliby mieć więcej czasu dla rodziny

Dodano 2016-06-29

Wyniki badania Frisco.pl „Polacy po godzinach”

41% Polaków deklaruje, że dla rodziny przeznacza ponad 5 godzin tygodniowo, jednak co piąty przyznaje, że chciałby tego czasu poświęcać jeszcze więcej – wynika z badania Frisco.pl „Polacy po godzinach”. Dodatkowo, narzekamy na brak czasu na realizację własnych pasji, odpoczynek czy podróże. Co pochłania czas Polaków poza pracą? Ile poświęcają go dla przyjaciół, a ile na obowiązki domowe?

Żyjemy w coraz większym biegu, a większość z nas narzeka na brak czasu. Chcemy być spełnieni w pracy, ale i poza nią czynnie uczestniczyć w życiu rodzinnym oraz realizować swoje pasje. Co ciekawe, jak wynika z badania Frisco.pl „Polacy po godzinach”, najlepiej w gospodarowaniu czasem radzą sobie mieszkańcy dużych miast – na rozwijanie swoich pasji czy uprawianie sportów przeznaczają więcej czasu niż osoby z mniejszych miejscowości. Z czego to wynika?

Przyjemności w dużych miastach

Jak wskazuje badanie Frisco.pl „Polacy po godzinach” mieszkańcy mniejszych miast poświęcają więcej czasu na rodzinę (powyżej 5 godzin w tygodniu – 51%), niż mieszkańcy dużych miast (powyżej 5 godzin – 36%). Ci drudzy poświęcają za to więcej czasu na realizowanie własnych pasji czy uprawianie sportu niż osoby żyjące w mniejszych miejscowościach.

Co czwarta osoba zamieszkująca polskie aglomeracje poświęca na swoje pasje od 2 do 3 godzin, gdzie u mieszkańców mniejszych miast odsetek ten wynosi 14% – tłumaczy Tomasz Dębowski, Dyrektor marketingu Frisco.pl – Można więc wnioskować, że duże miasta oferują więcej możliwości realizowania pasji, ale też więcej rozwiązań pozwalających zyskać czas na przyjemności. Lepiej rozwinięta komunikacja czy łatwiejszy dostęp do nowoczesnych rozwiązań usprawniających życie pozwalają na zrobienie więcej rzeczy szybciej i sprawniej.

Kobiety mniej odpoczywają, mężczyźni stawiają na samodoskonalenie

Jak wykorzystują swój czas kobiety, a jak mężczyźni? Odpowiedzi ankietowanych pokazały, że co czwarta kobieta na odpoczynek poświęca do dwóch godzin tygodniowo, podczas gdy aż 32% mężczyzn przeznacza na niego powyżej pięciu godzin w tygodniu. Kobiety natomiast poświęcają więcej czasu na spotkania z przyjaciółmi (do 2 godzin w tygodniu – 29%) niż mężczyźni (24%), ale 9% pań przyznaje, że ze znajomymi nie spotyka się wcale. Co jeszcze robią w wolnym czasie? Prawie połowa kobiet deklaruje, że poświęca dużo czasu rodzinie – aż 44% powyżej 5 godzin tygodniowo, a 36% spędza do godziny tygodniowo na zadbanie o urodę. Co ciekawe, w tej kwestii panowie wcale nie są gorsi – aż 38% badanych również przyznało, że tyle czasu przeznacza na zabiegi pielęgnacyjne. Jednak przede wszystkim mężczyźni stawiają na swój rozwój – co piąty poświęca ponad 5 godzin tygodniowo na realizowanie własnych pasji, podczas gdy największy odsetek kobiet (23%) na swoje hobby przeznacza do dwóch godzin tygodniowo.

Stresujące obowiązki

Obowiązki domowe pochłaniają Polakom najwięcej czasu. Aż 44% mieszkańców dużych miast i co trzeci mieszkaniec mniejszych miast poświęca tygodniowo do dwóch godzin na większe zakupy spożywcze. Oprócz straconego czasu dochodzi stres związany z dojazdami, szukaniem produktów w supermarkecie i wreszcie staniem w kolejkach do kasy. Czas przeznaczony na obowiązki zwiększa się też w zależności od wielkości rodziny. Więcej dzieci oznacza więcej zajęć i wyzwań. Jak pokazują wyniki badania, rodziny wieloosobowe dużą część swojego czasu przeznaczają właśnie na czynności związane z prowadzeniem domu, w tym duże zakupy spożywcze. Od godziny do dwóch w tygodniu na zakupy poświęca 34% rodzin trzyosobowych, 35% czteroosobowych i aż 38% pięcioosobowych.

Nasze badanie ujawnia, że 35% Polaków chciałoby tracić mniej czasu na duże zakupy spożywcze – komentuje Tomasz Dębowski, Dyrektor marketingu Frisco.pl – Wiele obowiązków domowych pochłania nam czas, który mógłby zostać poświęcony na rzeczy naprawdę ważne, jak rodzina, czy realizację własnych pasji. Często zapominamy lub nie mamy świadomości o istnieniu nowoczesnych rozwiązań, które zostały stworzone właśnie po to, by usprawniać życie i oszczędzać czas.

Badanie „Polacy po godzinach” pokazuje jak cenna dla współczesnego Polaka jest każda godzina w ciągu dnia. Lista naszych obowiązków się wydłuża, a dzień staje się coraz krótszy. Wyniki badania uświadamiają nam jak ważne jest współcześnie wypracowanie balansu pomiędzy pracą, a życiem prywatnym i realizowaniem pasji, ale też odnajdywanie rozwiązań, które mogą nas w niektórych czynnościach wyręczyć.

Dostawa

  • Koszt i obszar dostawy
  • Metody Płatności
  • Terminy dostawy
  • Reklamacje i zwroty

Oferta

  • Gazetka Frisco
  • Nowości
  • Promocje
  • Bestsellery
  • Nasze marki

O Frisco

  • Poznaj nas
  • KDR
  • Frisco Friends
  • Aktualności
  • Kontakt dla mediów
  • Praca
  • Opinie

Informacje

  • Pomoc
  • Dane firmy
  • Regulaminy
  • Polityka prywatności i cookies

Gdzie jesteśmy

  • Warszawa
  • Kraków
  • Poznań
  • Katowice
  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Gdynia
  • Sopot

Kontakt

bok@frisco.pl

(+ 48) 22 331 50 00

pon. - pt. 7.00 - 22.00

sob. - niedz. 8.00 - 21.00

Obserwuj nas

Zmień język

Polski - PL
English - EN
Pobierz z Google PlayPobierz w App Store